جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاهش ابر و افزایش دما در گیلان از فردا

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس رشد ابر، وزش ملایم باد، در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.وی ادامه داد: همچنین از فردا با نفوذ تدریجی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35767
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

کرونا :

کاهش ابر و افزایش دما در گیلان از فردا
کاهش ابر و افزایش دما در گیلان از فردا 3

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس رشد ابر، وزش ملایم باد، در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: همچنین از فردا با نفوذ تدریجی سامانه کم فشار در منطقه شرایط برای کاهش ابر، احتمال مه و روند افزایش دما تا روز چهارشنبه مهیاست.
غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری، رگبار باران و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۳۲ درجه مربوط به لاهیجان و رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) و کمینه دما را با ۱۶ درجه مربوط به جیرنده عنوان کرد.
غلامی کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز ۲۴ درجه ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: طی فردا ، ارتفاع موج دریا بین ۱۰ تا ۶۰ سانتیمتر، دمای آب ۳۱ درجه سلسیوس و وضعیت برای شنا با احتیاط مناسب خواهد بود.
خبرنگار:امیرپوراحمد**انتشاردهنده:امیرحسین کبیری
۷۲۹۴/۲۰۰۷

انتهای پیام /*

ایرنا

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi