پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای جوان موتورسواری که دست بردار نماینده نبود/خارج شدن دو برنامه افتتاح و کلنگزنی تصفیحه خانه شهری و مسکن مهر چرام +تصاویر

حاشیه سفر نماینده و مسئولان استانی به چرام: برنامه های افتتاحی و کلنگ زنی پروژه ها در شهرستان چرام با حضور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی,فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ,مدیران کل ,سرپرست فرمانداری چرام و مدیران شهرستانی آغاز شد که حاشیه های جالبی داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،صبح امروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35761
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۲۷

کرونا :

ماجرای جوان موتورسواری که دست بردار نماینده نبود/خارج شدن دو برنامه افتتاح و کلنگزنی تصفیحه خانه شهری و مسکن مهر چرام +تصاویر
حاشیه سفر نماینده و مسئولان استانی به چرام:
برنامه های افتتاحی و کلنگ زنی پروژه ها در شهرستان چرام با حضور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی,فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ,مدیران کل ,سرپرست فرمانداری چرام و مدیران شهرستانی آغاز شد که حاشیه های جالبی داشت.
ماجرای جوان موتورسواری که دست بردار نماینده نبود/خارج شدن دو برنامه افتتاح و کلنگزنی تصفیحه خانه شهری و مسکن مهر چرام +تصاویر 6

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،صبح امروز برنامه های افتتاحی و کلنگ زنی پروژه ها در شهرستان چرام با حضور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی,فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ,مدیران کل ,سرپرست فرمانداری چرام و مدیران شهرستانی آغاز شد.

 

 

آغاز مراسم و استقبال رسمی از میهمانان در محل راهدارخانه جوخانه و با خواندن دکلمه ای توسط یک از دختران خردسال بخش سرفاریاب آغاز شد.

 

در منطقه طسوج افتتاح طرح پرورش ماهی قزل آلا بود که توسط بخش خصوصی و با اعتبار ۴۵۰میلیون تومان با اشتغالزایی ۴نفر انجام شد.

 

بررسی عملیات اجرایی.اصلاح پیچ های جاده آب حیات و سادات توسط حاج عدل هاشمی و معاون استاندار برای تسریع و توصیه های لازم به مجریان این پروژه و همچنین ادای احترام به شهدای سرفاریاب و غبارروبی گلزار شهدا در این شهر از برنامه های امروز به حساب می آمد.

 

افتتاح پروژه تعمیر و روکش آسفالت و خط کشی جاده سرفاریاب و سادات توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چرام و همچنین مکان مناسب افتتاحیه در کنار امامزاده اسماعیل(ع) از دیگر پروژه ها و برنامه ها بود.

 

 

داریوش پاداش سرپرست فرمانداری چرام در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام جزئیات پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی ضمن معذرت خواهی از مردم شریف چرام گفت:به علت اینکه پروژه تصفیه خانه ی فاضلاب شهری چرام و مسکن مهر زیرساخت های لازم برای کلنگ زنی و افتتاحیه را نداشت از برنامه خارج شدند.

سلفی جالب زوار چرامی در نجف اشرف و تصاویری از حرم امیرالمومنین(ع)+تصاویر
دنبال کنید

 

از کارهای خوب دلتمردان و مسئولان شهرستان در هفته دولت سرکشی از خانواده شهدا بود که در چرام به نمایندگی از یک مادر شهید و پدرشهید در چرام و روستای شیرازی دیدار کردند.

 

 

اما در این سفر یک حاشیه جالب بود و آن هم از ابتدای حرکت در جاده طسوج ,جوان موتورسواری بود که در میان ماشین های این کاروان به سرعت خود را به ماشین نماینده می رساند.

 

این جوان سمج و تحصیل کرده در تمامی مدت افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها سایه به سایه مدیران و نماینده می آمد که در نهایت هنگام استراحت وناهار نماینده و مدیران در چرام پوشه و مدارکی را به مهندس هاشمی پور نشان داد که متقاضی کار بود .

 

در نهایت هاشمی پور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با بررسی پرونده و همچنین شنیدن صحبت های این جوان با دستور نامه ای به وی توصیه کرد این هفته به تهران بیاید.

 

 

حاج عدل هاشمی پور در پایان سفر خود چرام را به مقصد شهرستان بهمئی ترک کرد.

 

انتهای پیام/ک

ماجرای جوان موتورسواری که دست بردار نماینده نبود/خارج شدن دو برنامه افتتاح و کلنگزنی تصفیحه خانه شهری و مسکن مهر چرام +تصاویر 7
ماجرای جوان موتورسواری که دست بردار نماینده نبود/خارج شدن دو برنامه افتتاح و کلنگزنی تصفیحه خانه شهری و مسکن مهر چرام +تصاویر 8
ماجرای جوان موتورسواری که دست بردار نماینده نبود/خارج شدن دو برنامه افتتاح و کلنگزنی تصفیحه خانه شهری و مسکن مهر چرام +تصاویر 9
سفر به چرام
عدل هاشمی
فتاح محمدی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi