یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پارتی بازی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ مهمترین استراتژی دولت دوازدهم مبارزه با فساد ادارای است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست های اصلی دولت که همه ادارات و وزارت خانه ها بایدآن را انجام دهند بحث مبارزه با فساد اداری است که یکی از مهمترین استراتژی های دولت دوازدهم است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام  به نقل از ایل بانو،  سید موسی خادمی در همایش روز کارمند که صبح امروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35698
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

کرونا :

پارتی بازی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ مهمترین استراتژی دولت دوازدهم مبارزه با فساد ادارای است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست های اصلی دولت که همه ادارات و وزارت خانه ها بایدآن را انجام دهند بحث مبارزه با فساد اداری است که یکی از مهمترین استراتژی های دولت دوازدهم است.
پارتی بازی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ مهمترین استراتژی دولت دوازدهم مبارزه با فساد ادارای است 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام  به نقل از ایل بانو،  سید موسی خادمی در همایش روز کارمند که صبح امروز در یاسوج برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: این هفته فرصتی است که دولت بتواند دستاوردهای دولت و نظام را یه مردم نشان دهند همچنین می تواند فرصتی برای ارتباط بیشتر بین مردم و مسولان باشد.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی یک دولتمرد نظام اسلامی بودند، افزود: ما همچنان انسان های بزرگی همچون رهبر انقلاب داریم اما در بحث اجرایی در بین مسئولان کشور  که بتوانیم به این شهدا نزدیک شویم کمی سخت است و باید تلاش کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهبا بیان اینکه نقش مردم را در کشور نباید نادیده گرفت، گفت: اکنون فرهنگ برخی از مردم به سمتی رفته که الگوهایی غیر از شهید رجایی و با هنر را بیشتر می پسندند مردم نیز باید خودشان را اصلاح کنند تا مردم اهمیت ندهند و نخواهند ان مسئول به گونه ای که باید پیش نمی رود همه مشکلات به مسولان بر نمی گردد مردم نیز باید مطالبه گری کنند ،افکار عمومی اجازه ندهد ان شخص به اشرافی گری وارد شود.
خادمی عنوان کرد: مهمترین محضر نظام ما دولت است بقیه بخش ها هستند اما بیشتر امکانات نظام در بخش دولت است و بیشترین وظایف را دارد اگر رفتارهای که منجر به حقوق مردم شود بهتر شود هم بقیه نظام منسجم تر می شود و هم مردم بیشتر حمایت می کنند بنابراین نقش دولت بدیهی و قابل انکار نیست و مسولیتش نیز سنگین است.

اینترنت،رویای دست نیافته ی جوانان سرفاریابی/شهر517خانواری محروم از اینترنت نسل سوم+تصاویر
دنبال کنید

وی به خدمات سپاه فتح استان اشاره کرد و گفت: سپاه فتح کمک کننده خوبی در حوزه های غیر ذاتی شان در استان هستند حوزه هایی که اگر انجام ندهند هیچکس از آنها نمی پرسد چرا انجام نشد چون در وظیفه انها نیست اما همکاری خوبی داشته اند گذشته از این همین که این استان  جز امن ترین استانهاست نشان می هد تا چه اندازه فعالیت می کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سپاه فتح استان  در حوزه غیر ذاتی شان از جمله کشاورزی و بیکاری نیز فعالیت می کنند که جای تقدیر و تشکر دارد و باید گفت که این استان در بسیاری از حوزه ها وضعیت بهتری نسبت به کشور و سایر استان ها دارد.

وی به سیاست های دولت جدید اشاره کرد و گفت: سیاست های اصلی دولت که همه ادارات و وزارت خانه ها بایدآن را انجام دهند بعد وظیفه اصلی شان را اجرایی کنند بحث مبارزه با فساد اداری است که یکی از مهمترین استراتژی های دولت دوازدهم است.

خادمی ادامه داد: بعضی از ماها هنوز این موضوع را جدی نگرفتیم و منتظریم دیگران آن را رعایت کنند مبارزه با فساد فقط هشت هزار میلیارد و دوازده هزار میلیارد نیست گاهی از موارد کوچک شروع می شود در سطح پایین هم این فسادها قابل مشاهده است اگر جلوی انها را بگیریم به شکل عظیمی از فساد بر طرف می شود.
یکی از وظایف بسیج کارمندان این باشد که از فساد ادارای جلوگیری کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فساد مالی در استان ما کم است اما رابطه بازی و پارتی بازی هست باید با فساد در همه جا مبارزه کرد جامعه ای که در آن فساد باشد هیچگاه متعالی پیدانمی کند و توسعه و پیشرفتی ندارد.
وی به حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: حقوق شهروندی چیز پیچیده ای نیست از تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد کارمندان شروع می شوداگر در ادارات مدیران ما هربار مراجعه می کنند حضور ندارد باید فکری به حال آن کرد برخی از این موارد عادی شده است باید به آنها توجه کنیم این حقوق شهروندی باید رعایت شود چرا که یکی از عوامل اصلی ایجاد رضایت مردم کارمندان و نحوه برخورد انهاست.

رکابزنی از چرام تا کربلا به عشق ثارالله/رکاب زدن 885کیلومتر برای رسیدن به حرم سیدالشهدا+تصاویر
دنبال کنید

انتهای پیام/۲۰۰

همایش کارمند
ایل بانو
کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi