شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیم گاهی مختصر به جایگاه کارمند در مفهوم کلمه

به مناسبت ۴ شهریور روز کارمند: وجود این کلید واژه در هر اداره ای میتواند بعنوان نقطه عطفی در حلال گری مشکلات به بن بست رسیده و بعنوان کد رهگیری و باز شدن رمز قفلهای مستهلک در بازخوردهای روزمره زندگی اجتماعی میباشد! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام  “کارمند” تفسیرگر تکاپوی زندگی،جریان سیال بر کالبد زمان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35696
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

کرونا :

نیم گاهی مختصر به جایگاه کارمند در مفهوم کلمه
به مناسبت ۴ شهریور روز کارمند:
وجود این کلید واژه در هر اداره ای میتواند بعنوان نقطه عطفی در حلال گری مشکلات به بن بست رسیده و بعنوان کد رهگیری و باز شدن رمز قفلهای مستهلک در بازخوردهای روزمره زندگی اجتماعی میباشد!
نیم گاهی مختصر به جایگاه کارمند در مفهوم کلمه 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام  “کارمند” تفسیرگر تکاپوی زندگی،جریان سیال بر کالبد زمان و نیروی محرکه یک مجموعه قابل مرجوع و اجرایی میباشد که کار بدون “کارمند” معنا نمی پذیرد و اینجاست که “مند” در پسوند “کار” بعنوان کلید مصدر و یدکش نیروی فعال جامعه ملموس و مورد پذیرش است!

“کارمند” شاکله اصلی نهاد خدمتی و شکیل ترین دکراسیون خانه خدمتگزاری تلقی میگردد که ماهیت و وجودی هر موسسه ای تنها با رمز وجودی آن عینیت بخشیده میشود و بدون آن سطح اوپن و دیدگاه مردمی در نشیمنگاه مقوله خادمان مردمی به نقطه صفر تنزل می یابد!

بهرحال؛”کارمند” نهایت تلاش مجدانه و حمیت دوچندان در جهت خدمت به خلایق و صراطی برای توازن و رهایی از عدم بی برنامه گی در اکوسیستم بدون مرز که بدون نبود “کارمند” دلسوز و حاذق در هر رسته ای غیرقابل قبول و باور میباشد تا در این چند روز عمر روزگار مدار زندگی برپایه تلاش و خدمت جهت بهره وری و بهره برداری بهتر از امکانات برای خویش و دیگران به بار عزت و آبرومندی نشیند!

بدین جهت “صبح زاگرس” ضمن ارج گذاشتن به این روز باعزت؛روز “کارمند” را به همه طلایه داران خدمت جامعه بشری ایران زمین تبریک و تهنیت میگوید و برای همه این عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و سرافرازی مسئلت مینماید./صبح زاگرس

برگزاری همایش روز دانشجو باحضور آیت الله ملک حسینی و استاندار در تهران
دنبال کنید

روز کارمند
صبح زاگرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi