پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اظهارات وزیر صنعت،معدن وتجارت کشور درخصوص فسفات چرام و بوکسیت سرفاریاب/فسفات چرام توسط شرکت ایمیدرو آغاز به کار می شود

در جمع خبرنگاران: وزیر صنعت،معدن وتجارت کشور گفت:شرکت ایمیدرو تعهد مسئولیت کرد که هم فسفات چرام و هم بوکسیت سرفاریاب را شروع به کار کند و کار فسفات چرام به همت شرکت ایمیدرو آغاز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت کشور در بازدید میدانی از معدن فسفات چرام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35676
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

کرونا :

اظهارات وزیر صنعت،معدن وتجارت کشور درخصوص فسفات چرام و بوکسیت سرفاریاب/فسفات چرام توسط شرکت ایمیدرو آغاز به کار می شود
در جمع خبرنگاران:
وزیر صنعت،معدن وتجارت کشور گفت:شرکت ایمیدرو تعهد مسئولیت کرد که هم فسفات چرام و هم بوکسیت سرفاریاب را شروع به کار کند و کار فسفات چرام به همت شرکت ایمیدرو آغاز خواهد شد.
اظهارات وزیر صنعت،معدن وتجارت کشور درخصوص فسفات چرام و بوکسیت سرفاریاب/فسفات چرام توسط شرکت ایمیدرو آغاز به کار می شود 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت کشور در بازدید میدانی از معدن فسفات چرام بیان کرد:ما قصد داریم معادن را در سال جاری رونقی جدید دهیم و در دوره دوازدهم یکی از برنامه های صنعت،معدن و تجارت توجه ویژه به معادن است.

 

وی افزود: در کشور غریبه ۹ هزار پرونده معدن صادر کردیم که بیش از ۵هزار و ۸۰۰ مورد این پرونده ها به بهره برداری نرسیده است.

 

وزیر صنعت معدن و تجارت کشور اظهار کرد: تعداد زیادی از معادن کشور شناسایی شده اند که به دلایل مختلفی هنوز به بهره‌برداری نرسیده اند و معدن فسفات چرام نیز یکی از این موارد است.

 

شریعتمداری با اشاره به عوامل اجرایی فسفات چرام اضافه کرد: این فسفات به هر دلیلی شرکت قبلی اجرای این پروژه را معطل کرده بود و از طرفی قرار بود که بنیاد شهید این پروژه را در دست بگیرد که باز هم به دلیل شرایطی این کار صورت نگرفت.

 

وی افزود: قبل از ورود به شهرستان چرام با آقای کرباسیان رئیس شرکت ایمیدرو که معاون بنده در آن حوزه هستند،صحبت کردیم که گزارشی از فسفات چرام و امکان سنجی این معدن ارائه دادند.

 

وزیر صنعت و معدن و تجارت کشور در خصوص آغاز به کار فسفات چرام عنوان کرد: در نهایت شرکت ایمیدرو تعهد مسئولیت کرد که هم فسفات چرام و هم بوکسیت سرفاریاب را شروع به کار کند و کار فسفات چرام به همت شرکت ایمیدرو آغاز خواهد شد.

لزوم جوانان سرفاریابی به امکانات ورزشی/قبل از اعتیاد جوانان به امکانات سرگرم کننده فکر کنید
دنبال کنید

 

شریعتمداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص معادن کشور بیان کرد: سیاست دولت توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت معادن همانند نفت است که امیدواریم نفت جای خود را به معدن دهد.

انتهای پیام/ص

شرکت ایمیدرو
اخبار چرام
فسفات چرام،معدن فسفات چرام
شریعتمداری
وزیر صنعت و معدن

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi