سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد شدید امام جمعه از تغییرات سیاسی در آموزش و پرورش چرام/آقای زارع پور سامان دهید وگرنه مسائل را برای مردم باز می کنم

امام جمعه چرام گفت: آقای زارع پور با شناختی که از شما داشتم توقع بیشتری بود که مجموعه شما با سیاست زدگی بعضی افراد مومن را برکنار نمی‌کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،سید نورالله افشار امام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به آیات قرآن بیان کرد:در واقع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35670
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

کرونا :

انتقاد شدید امام جمعه از تغییرات سیاسی در آموزش و پرورش چرام/آقای زارع پور سامان دهید وگرنه مسائل را برای مردم باز می کنم
امام جمعه چرام گفت: آقای زارع پور با شناختی که از شما داشتم توقع بیشتری بود که مجموعه شما با سیاست زدگی بعضی افراد مومن را برکنار نمی‌کردند.
انتقاد شدید امام جمعه از تغییرات سیاسی در آموزش و پرورش چرام/آقای زارع پور سامان دهید وگرنه مسائل را برای مردم باز می کنم 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،سید نورالله افشار امام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به آیات قرآن بیان کرد:در واقع اهل تقوا وضعیت ظاهری خویش را حفظ می‌کنند.

 

وی افزود:و کسی که تقوا و خداترسی در وجودش نهادینه شود, ظاهر و اندام بدن خویش مثل موی خویش را به نامحرم نشان نمیدهد.

 

خطیب جمعه چرام در ادامه خطبه اول اضافه کرد: لباس تهیه شده از اجناس مادی بدن انسان را از سرما و گرما حفظ می‌کند و سپری در برابر خطر هاست و عیوب جسمانی انسان را می پوشاند.

 

افشار افزود: بنابراین روح تقوا و پرهیزگاری انسان را از بسیاری از خطرات فردی و اجتماعی حفظ میکند و زینتی بسیار بزرگ برای او محسوب می شود.

 

امام جمعه چرام با تذکری به آموزش و پرورش در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر چرام اظهار کرد: نقش مهم و اثرگذار معلمین متعهد در تربیت دانش‌آموزان امری آشکار و روشن است.

 

وی افزود: و اگر از در این مسئله سهل انگاری صورت پذیرد نوجوان جامعه اسلامی متضرر خواهد شد.

 

خطیب جمعه چرام اضافه کرد: متاسفانه آموزش و پرورش شهرستان تصمیم‌هایی که توجیه عقلی و منطقی ندارد انجام داده که در آینده نزدیک اگر اصلاح نشوند والدین را در جریان قرار خواهم داد تا بدانند عده ای با سیاست زدگی دنبال چه اهدافی هستند.

پشت پرده رشد شدید بدهی بانک های خصوصی به بانک مرکزی/ معامله‌ای که دود آن به چشم مردم می‌رود
دنبال کنید

 

افشار افزود:خانواده هایی که ناراحت هستند فعلا صبر کنند.

 

خطیب جمعه چرام با اشاره به رنگ لباس مدارس عنوان کرد: لباس مدارس که رنگ شاد و مناسبی دارند,تغییر رنگ می‌دهند و رنگ تیره تری را استفاده میکنند و باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود زیرا با این تصمیم لباس های سالم سال گذشته قابل استفاده نمی باشد.

 

افشار در ادامه خطبه دوم افزود: معلمین متعهدی که از خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند بر کنار می‌کنند و بعضی افرادی که شایستگی کمتری دارند  را منصوب می کنند.

 

امام جمعه چرام خطاب به مدیرکل آموزش وپروش استان اظهار کرد: آقای زارع پور با شناختی که از شما داشتم توقع بیشتری بود که مجموعه شما با سیاست زدگی بعضی افراد مومن را برکنار نمی‌کردند.

 

وی اضافه کرد: اگر روند به همین منوال ادامه پیدا کند بعضی مسائل را به صورت ریز و جزئی به مردم اطلاع می‌دهیم تا مردم و والدین در جریان قرار گیرند.

 

انتهای پیام/و

امام جمعه چرام
افشار چرام
نمازجمعه چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi