جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماندگاری شهید رجائی و باهنر به علت تقوای آنها بود/متاسفانه امروزه مردم برای کارهای قانونی مجبورند پول بدهند/71 درصد تعهدات سفر دولت به استان محقق شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت: وزیر صنعت و معدن و تجارت به سه شاخصه شهید رجائی و باهنر اشاره داشت و گفت: یکی از علت هایی که این دو شهید هنوز ماندگار مانده اند داشتن تقوا و دوری از فساد و کار کردن برای مردم بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، محمد شریعت مداری در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35660
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

کرونا :

ماندگاری شهید رجائی و باهنر به علت تقوای آنها بود/متاسفانه امروزه مردم برای کارهای قانونی مجبورند پول بدهند/71 درصد تعهدات سفر دولت به استان محقق شده است
وزیر صنعت، معدن و تجارت:
وزیر صنعت و معدن و تجارت به سه شاخصه شهید رجائی و باهنر اشاره داشت و گفت: یکی از علت هایی که این دو شهید هنوز ماندگار مانده اند داشتن تقوا و دوری از فساد و کار کردن برای مردم بود.
ماندگاری شهید رجائی و باهنر به علت تقوای آنها بود/متاسفانه امروزه مردم برای کارهای قانونی مجبورند پول بدهند/71 درصد تعهدات سفر دولت به استان محقق شده است 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، محمد شریعت مداری در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره هفته دولت و شهادت شهید رجائی و باهنر ، افزود: هر چند دولت شهید رجائی عمر کوتاهی داشت اما پایه هایی ایجاد کردند که تا الان انقلاب اسلامی از آن استفاده می کند.

وی سه محور ماندگاری شهیدان رجائی و باهنر را داشتن تقوای الهی، دوری از گناه  و عمل کردن به کارها عنوان کرد و اظهار داشت: شهید رجائی در محل کار خود با وضو وارد می شد اما متاسفانه امروزه این گونه کارهای ارزشی در بین مدیران ما کم رنگ شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خدمات رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قبل از انقلاب اسلامی رشد خوبی داشته است، تصریح کرد: هر مدیر باید برای کارهای خود یک اولویت خاص داشته باشد تا بتواند در کارهای خود موفق باشد.

شریعت مداری با بیان اینکه دولت دوازدهم فعالیت های خود را در کتابی با عنوان گام دوم تیه کرده است، تصریح کرد: مدیران باید با خواندن این کتاب مشی اعتدال و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که مهمترین بخش این کتاب همین مورد است.

وی توانمند سازی فضای غیر دولتی را از دیگر فعالیت های مدیران در حوزه خرد جمعی عنوان کرد و گفت: این گونه کارها باید مورد توجه مدیران باشد .

ماجرای 640 چک بی محل در دست یک نفر/ دستگیری جاعلان نامه رئیسی/ بازداشت بدهکار 30 هزار میلیاردی/ ادامه رسیدگی به پرونده فریدون
دنبال کنید

وزیر صنعت، معدن و تجارت شفافیت در کارها  و فعالیت های اقتصادی را از دیگر شعارهای دولت دوازهم نام برد و افزود: اصل شفافیت و باز بودن همه امور در اتاق شیشه ای به استثناء مسائل امنیتی از اهداف و شعار های این دولت در حوزه های دولتی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه فساد اقتصادی تنها در سه هزار میلیارد و ۱۰ هزار میلیارد تومان خلاصه نمی شود، گفت: متاسفانه امروزه مردم مجبورند حتی برای کارهای قانونی پول بدهند که مدیران باید اجازه همچین کاری را ندهند.

شریعت مداری حفظ حقوق شهروندی را از دیگر کارهای این دولت نام برد و گفت: حقوق شهروندی تنها در مسائل سیاسی خلاصه نمی شود بلکه همه مردم در قبال دولت ها و مدیران و ادارات حقوق هایی دارند که باید با آنها آشنا شوند و هر دستگاهی موظف است تابلوی حقوق شهروندی را در اداره خود نصب کند.

وی جوانان و زنان فرهیخته را آینده سازان این کشور عنوان کرد و یادآور شد: هر مدیر باید برای آینده خود یک جانشین جوان و فرهیخته تربیت کند تا بتواند در آینده از آن استفاده کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به سفر استانی ریاست جهور به این استان اشاره داشت و گفت: خوشبختانه ۷۱ درصد تعهد دولت به این استان محقق شده که نشان از کارآمدی مدیریت ارشد استان است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه پروژه های مصوب دولت به استان ۷۵ درصد پیشفت فیزیکی دارد که می طلبد مدیران در سال ۹۶ اعتبارات دیگر را برای اتمام آنها از مرکز و استان اخذ کنند.

یادواره شهدای دانشجوی چرام برگزار می شود/جانشین فرمانده سپاه فتح استان سخنران یادواره شهدای دانشجو+جزئیات
دنبال کنید

انتهای پیام/۷۰۴۴، صبح زاگرس 

وزیر صنعت، معدن و تجارت
صبح زاگرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi