سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تلاش مسئولان برای گشایش تنها استخر چرام/رئیس ورزش و جوانان چرام:استخر شهدای چرام بازگشایی می شود

شنا از جمله ورزش هایی است که از جنبه های گوناگون حرفه ای، تفریحی، درمانی و سلامت و توجه دین مبین اسلام به آن، جایگاه ویژه ای بین مردم به خود اختصاص داده است ولی متاسفانه شهروندان چرامی هرساله در زمستان و امسال نیز تا کنون از نعمت داشتن استخر شنا در این شهرستان محروم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35594
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

کرونا :

لزوم تلاش مسئولان برای گشایش تنها استخر چرام/رئیس ورزش و جوانان چرام:استخر شهدای چرام بازگشایی می شود
شنا از جمله ورزش هایی است که از جنبه های گوناگون حرفه ای، تفریحی، درمانی و سلامت و توجه دین مبین اسلام به آن، جایگاه ویژه ای بین مردم به خود اختصاص داده است ولی متاسفانه شهروندان چرامی هرساله در زمستان و امسال نیز تا کنون از نعمت داشتن استخر شنا در این شهرستان محروم شده اند که در روزهای آینده این استخر بازگشایی می شود.
لزوم تلاش مسئولان برای گشایش تنها استخر چرام/رئیس ورزش و جوانان چرام:استخر شهدای چرام بازگشایی می شود 3
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،تعطیلی تنها استخر این شهرستان باعث نقد و انتقاد عموم مردم نسبت به یکی دیگر از مطالبات آنها شده است،از جوانان گرفته تا پدر و مادرانی که می خواهند کودکانش در کلاس های آموزشی شنا شرکت کنند و از سوی دیگر برخی بیماران که به توصیه پزشک باید از استخر استفاده کنند، خواستار بازگشایی مجدد استخر هستند.
 
استخر شنای چرام یکی از محدود پروژه هایی است که به خوبی انرژی جوانان را تخلیه می کند و برای اوقات فراغت بهترین و سالم ترین ورزش می باشد.
 
با توجه به اینکه در عصر حاضر شبکه های ماهواره ای سعی در اختیار گرفتن اوقات فراغت جوانان و گمراهی آنان دارند. باید پروژه هایی چون استخر شنا و دیگر مسایل فراغت، مورد اهمیت قرار گیرد
 
لزوم تلاش مسئولان برای گشایش تنها استخر چرام
http://choram.ir
جوانان این شهرستان از اداره ورزش و جوانان چرام در خواست دارند نسبت به راه اندازی هر چه زودتر این  استخر تلاش کنند.
 
برای حل این مشکلات نیاز به برخی برنامه ریزی های مدت دار و تلاش فراوان می باشد اما برخی کارها با همت  از سوی مسوولان می تواند باعث ایجاد روحیه به جوانان این شهرستان شود که در برخی موارد هم تعلل مسوولان باعث ایجاد نا امیدی در بین مردم می شود.
 
یکی از اهالی چرام در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:مدتی است که دچار بیماری دیسک کمر و گردن شده ام و نیاز مبرم به آب درمانی دارم و مجبور هستم هفته ای دو یا سه جلسه جهت آب درمانی به شهرستانهای همجوار مراجعه کنم.
 
وی از مسولان شهرستان انتظار داشت این موضوع را پیگیری و خواستار از سرگیری فعالیت مجدد این استخر شد.
http://choram.ir
این استخر که با هزینه میلیاردی در دولت سازندگی ساخته شده هر چند جانمایی خوبی برای احداث آن در نظر گرفته نشد و مشکلاتی برای رفت و آمد دارد اما وقتی احداث شده روا نیست که تعطیلی باشد.
 
با توجه به اینکه این استخر در منطقه محروم است و هزینه بلیط ورودی با توجه به هزینه های حامل های انرژی پائین است لازم است اوقات فراغت جوانان ایجاد شود.
 
اما نمی دانیم چرا و با کدام تدبیر این نعمت از مردم گرفته شده است؟ و راز و رمز  تعطیلی این مکان ورزشی و مورد علاقه ی مردم چیست؟
 
به همبن خاطر در پی تماس تلفنی با رییس ورزش و جوانان چرام این موضوع را پیگیری کردیم که علت تعطیلی این استخر را جویا شده و آیا بازگشایی می شود یا نه.
 
استخر شهدای چرام بازگشایی می شود
http://choram.ir
علیمراد بخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:دلیل توقف فعالیت استخر شهدای چرام نبود تعداد حد نصاب کسانی بود که می بایست در مزایده واگذاری این استخر شرکت می کردند.
 
وی افزود:چند مرحله جهت واگذاری این استخر به بخش خصوصی و یا پیمانکار آگهی مزایده منتشر شد که تعداد به حد و نصاب نرسید و نتیجه ای حاصل نشد.
 
بخشایی ادامه داد:خوشبختانه در مزایده اخیر استخر شهدای چرام طی انجام یک مزایده به بخش خصوصی  واگذار شده و کار در مراحل اداری پایانی و در حال انجام است.
 
رئیس ورزش و جوانان چرام اظهار امیدواری کرد طی روزهای آینده فعالیت استخر شهدای چرام آغاز شود و مردم این شهرستان و حومه بتوانند از آن استفاده کنند.
 
بر اساس این گزارش،استخر شنای شهر چرام که در نزدیکی باغ عمران و چشمه بلقیس می باشد می تواند پذیرای گردشگران هم باشد.
 
 
انتهای پیام/ک

ورزش و جوانان چرام
شهرستان چرام
کشتی
سی سخت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi