جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی در چرام

برگزار می شود: رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام از برگزاری کارگاه بررسی آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیل چرام،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:آسیب های اجتماعی با توجه به تهاجمات مختلف فرهنگی در سطح جامعه رو به افزایش است و باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35302
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

کرونا :

کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی در چرام
برگزار می شود:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام از برگزاری کارگاه بررسی آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی در چرام 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیل چرام،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:آسیب های اجتماعی با توجه به تهاجمات مختلف فرهنگی در سطح جامعه رو به افزایش است و باید اطلاع‌رسانی درست از آسیب ها صورت گیرد.

 

وی در ادامه افزود:با هماهنگی های بعمل آمده ودعوت از حجت‌الاسلام حیدری از مشهد مقدس روز دوشنبه ۱۶مرداد ۹۶کارگاه بررسی آسیب های اجتماعی در مسجد صاحب الزمان شهر چرام برگزار می‌شود.

 

نعمتی پور با تاکید بر این که برای مقابله با آسیب های اجتماعی عزم و اراده جدی همه نهادهای مسئول لازم است خاطر نشان کرد: تمام حرکت‌هایی که در این مسیر انجام می‌شود نیازمند اخلاص و عنایت حضرت اباعبدالله (ع) است لذا باید تمام سعی و تلاش خود را داشته باشیم تا با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده از ورود و یا افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کنیم.

 

نعمتی پور خاطر نشان کرد:شرکت‌کنندگان در این کارگاه می‌توانند با ارتباط با جامعه هدف خود موارد مطرح‌شده در این کلاس آموزشی را به مخاطبان خود ارائه و خانواده‌ها را با آسیب‌های دامن‌گیر جامعه آشنا کنند.

 

انتهای پیام/ک

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام
چرام نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi