چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهیدی که در میان شقایق های بهاری به شهادت رسید+تصاویر

پنچ شنبه باشهدا: سیداسماعیل میری شهید محمد خلیلی دره بنگ: شهادت بالاترین مزد نزد خداوند است و هر کس به این مقام برسد، اجرش در نزد خداوند بیشتر است، همه انسان ها، روزی این دنیا را ترک می کنند و رهسپار آخرت خواهند شد. چه بهتر که در راه رضای خدواند گام برداریم. به گزارش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33804
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۲۳

کرونا :

شهیدی که در میان شقایق های بهاری به شهادت رسید+تصاویر
پنج شنبه با شهدا ,خبرلنده, شهید محمدخلیلی دره بنگ, روستای دره بنگ, شهد شیرین شهادت ,منطقه سردشت کردستان
پنچ شنبه باشهدا:
سیداسماعیل میری
شهید محمد خلیلی دره بنگ: شهادت بالاترین مزد نزد خداوند است و هر کس به این مقام برسد، اجرش در نزد خداوند بیشتر است، همه انسان ها، روزی این دنیا را ترک می کنند و رهسپار آخرت خواهند شد. چه بهتر که در راه رضای خدواند گام برداریم.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، یقیناً معرفی شهدای هر شهرستان می تواند زمینه رشد همدلی و همزبانی برای تعمیم باورها و اعتقادات فرهنگی جامعه با استفاده از سیره و وصایای شهدا بعنوان بهترین الگو به جامعه معرفی کرد.

در همین راستای معرفی شهدای والامقام شهرستان لنده یکی از کارهای ارزشمندی است که در جهت پاسداشت از ارزش ها و آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس به جامعه معرفی کرد که این بار به معرفی زندگی نامه شهید محمد خلیلی دره بنگ خواهیم پرداخت:

بسیجی شهید محمد خلیلی دره بنگ در سال ۱۳۴۲ در خانواده ای مومن و متدین در روستای دره بنگ از توابع بخش مرکزی واقع در شهرستان لنده دیده به جهان گشود، شهید از همان دوران کودکی طعم فقر را چشیده بود و برای تامین امرارمعاش خانواده در تلاش بود و باتوجه به فقر حاکم بر روستاهای شهرستان تنها تا سوم راهنمایی بیشتر ادامه تحصیل نداد و رهسپار جبهه های جنگ شد.

شهید خلیلی دره بنگ در سال۱۳۶۲  بعد از گذراندن دوره آموزشی و بر حسب تکلیف شرعی که بر عهده داشت رهسپار جبهه های جنگ شد.

شهید ولامقام محمد خلیلی دره بنگ با حضور در منطقه عملیاتی سردشت کردستان در بهار طبیعت در تاریخ۱۵ فرودین ماه ۱۳۶۳ در میان شقایق های سرخ بهاری توسط دژخیمان  و مزدوران رژیم بعث عراق همراه چندتن از همرزمانش به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

قسمتی از وصیت نامه شهید محمد خلیلی دره بنگ:

وصیت من به همه مردم: شهادت بالاترین مزد نزد خداوند است و هر کس به این مقام برسد، اجرش در نزد خداوند بیشتر است، همه انسان ها، روزی این دنیا را ترک می کنند و رهسپار آخرت خواهند شد. چه بهتر که در راه رضای خدواند گام برداریم.

تراژدی آتش سوزی در مناطق شهرستان چرام/منطقه تنگ اسبکی سرفاریاب در شعله های آتش+جزئیات
دنبال کنید

« روانش غریق رحمت دائمی خداوند باد»

انتهای پیام/م۷۵

شهیدی که در میان شقایق های بهاری به شهادت رسید+تصاویر 3

لینک منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi