شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی از اداره کل تأمین اجتماعی شهرستانهای استان تهران

حجت السلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان ضمن دید و بازدید نوروزی در جریان خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران و کارفرمایان قرار گرفت . به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33680
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

کرونا :

بازدید نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی از اداره کل تأمین اجتماعی شهرستانهای استان تهران
حجت السلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان ضمن دید و بازدید نوروزی در جریان خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران و کارفرمایان قرار گرفت .

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران ضمن تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه دفاع از حقوق بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، با ارائه گزارش کرونا نیوزی از فعالیت های این اداره کل خواهان مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق اهداف این سازمان شد.

داریوش صالح پور گفت: قوه مقننه به عنوان اثرگذار ترین نهاد قانونی کشور می تواند حامی و پشتیبان نهادهای بیمه ای علی الخصوص سازمان تامین اجتماعی که بزرگترین و اولین سازمان بیمه ای کشور است، باشد.

وی افزود: با توجه به رشد سریع سالخوردگان و بازنشستگی های پیش از موعد ، این سازمان تنها با حمایت نهاد قانونی همانند مجلس شورای اسلامی می تواند به حیات خود ادامه دهد و مجلس شورای اسلامی علاوه بر کمک به این سازمان در بحث وصول مطالبات در بحث ممانعت از تصویب قوانینی که بار مالی مضاعفی بر دوش سازمان تامین اجتماعی خواهند گذاشت ، می تواند کمک های فراوانی به این سازمان کند.

مدیرکل شهرستانهای استان تهران با اشاره به گسترش پوشش بیمه ای سازمان گفت : سازمان تامین اجتماعی هم اکنون با داشتن مطالبات از دولت برای پوشش خدمت رسانی به جامعه بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران با مشکلاتی روبرو است که نمایندگان شریف مردم با تصویب برنامه ششم توسعه سهم فراوانی در ارتقاء خدمات سازمان دارند.

تنها به رنگ زرد مدال طلا در آینده می‌اندیشم
دنبال کنید

در ادامه این دیدار نیز نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه همکاران تامین اجتماعی استان از تلاش مجلس شورای اسلامی در حفظ و صیانت از منابع مالی این سازمان گفت و افزود : نگاه کارشناسی در مجلس به عنوان یک اولویت در زمان تصویب قوانین و مقررات لحاظ می شود.

وی همچنین بر تعامل هرچه بیشتر و بهتر سازمان تأمین اجتماعی با کارفرمایان و شرکت های دارای بدهی تأکید کرد که در پاسخ صالح پور با اشاره به اجرای قانون بخشودگی جرائم برای کارفرمایان بر این تعامل دو طرفه تاکید کرد.

بازدید نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی از اداره کل تأمین اجتماعی شهرستانهای استان تهران

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi