پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن بزرگ نوروزگاه در کاروانسرای تاریخی دهدشت برگزارش کرونا نیوزد/تصاویر

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویهمعرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و همچنین معرفی صنایع دستی بومی استان ازاهداف برگزاری این ویژه برنامه می باشد. ۱۳۹۶/۱/۶ یکشنبه جشن بزرگ نوروزگاه در کاروانسرای تاریخی دهدشت برگزارش کرونا نیوزد/تصاویر به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویهمعرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و همچنین معرفی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33498
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱:۱۱

کرونا :

جشن بزرگ نوروزگاه در کاروانسرای تاریخی دهدشت برگزارش کرونا نیوزد/تصاویر

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویهمعرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و همچنین معرفی صنایع دستی بومی استان ازاهداف برگزاری این ویژه برنامه می باشد.

جشن بزرگ نوروزگاه در کاروانسرای تاریخی دهدشت برگزارش کرونا نیوزد/تصاویر 3
۱۳۹۶/۱/۶ یکشنبه

جشن بزرگ نوروزگاه در کاروانسرای تاریخی دهدشت برگزارش کرونا نیوزد/تصاویر

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویهمعرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و همچنین معرفی صنایع دستی بومی استان ازاهداف برگزاری این ویژه برنامه می باشد.

 جشن بزرگ نوروزگاه در کاروانسرای قدیمی دهدشت باحضور سیدموسی خادمی استاندار ،محمدی معاون سیاسی استاندار ،مدیرکل میراث فرهنگی وصنایع دستی ،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی ومدیران کهگیلویه  برگزار شد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه" استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جشن با بیان اینکه بلادشاپور ظرفیت بالایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد، گفت: در سال‌های اخیر به علت کمبود اعتبار نتوانستیم کاری در بلادشاپور انجام دهیم، اما خوشبختانه امسال اعتبارات خوبی به این بافت تاریخی اختصاص یافته است.

سید موسی خادمی جشن نوروز را جشن همدلی بین همه مردم عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین جشن‌هایی در معرفی آداب، رسوم و مهمان نوازی مردم کهگیلویه و بویراحمد به گردشگران نقش مهمی ایفا می‌کند.
رییس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه درابتدای این مراسم گفت :جشن نوروزگاه از تاریخ ۴ فروردین لغایت ۷ فروردین با برنامه هایی شامل برپایی نمایشگاه عکس میراث ناملموس و ملموس ثبت‌شده در فهرست میراث جهانی، برنامه شاهنامه خوانی، نوروز خوانی، موسیقی محلی و بازیهای محلی و همچنین نمایش آداب و رسومات نوروزی ثبت شده استان است که در محل کاروانسرای تاریخی دهدشت برگزار می گردد.

افزایش پروازهای فرودگاه ایلام برای ایام اربعین
دنبال کنید

وی افزود؛ معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و همچنین معرفی صنایع دستی بومی استان از دیگر اهداف برگزاری این ویژه برنامه می باشد.

دراین مراسم همچنین مراسم ازدواج به سبک  سنتی برگزار و مورد استقبال مردم ومسافرین نوروزی قرارگرفت.
 

۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۶۵۱ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۶۳۲ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۶۰۹ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۴۲۳ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۲۵۷ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۲۳۶ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۲۵۱ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۱۰۸ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۱۱۲ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۰۱۵ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۱۰۱۴ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۷۵۰ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۶۱۲ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۶۱۰ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۵۲۳ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۴۴۰ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۳۳۳ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۲۴۸ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۰۵۳ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۰۰۱۹ ۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۶۵۸۰۸

۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۸۰۳۲۰۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۸۰۰۲۰۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۷۵۴۲۴

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi