یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

تقدیر استاندار قزوین از حمایت های سازمان تامین اجتماعی در رفع موانع تولید

استاندار قزوین با ارسال نامه ای به مدیر کل تامین اجتماعی این استان از توجهات ویژه این سازمان در توانمند سازی و افزایش تولید داخل در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قدردانی کرد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نامه فریدون همتی به سیروس نصیری آمده است: اینک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33414
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

کرونا :

تقدیر استاندار قزوین از حمایت های سازمان تامین اجتماعی در رفع موانع تولید
استاندار قزوین با ارسال نامه ای به مدیر کل تامین اجتماعی این استان از توجهات ویژه این سازمان در توانمند سازی و افزایش تولید داخل در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قدردانی کرد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نامه فریدون همتی به سیروس نصیری آمده است:
اینک که به یاری خداند متعال و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با مساعدتهای مستمر و همکاری صمیمانه حضرتعالی، واحدهای تولیدی استان موفق شدند در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسیر اشتغالزایی و تولید را با شتاب مضاعف طی کرده و با بهره گیری از ظرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نیز اعطای تسهیلات رونق تولید  در راه توانمندسازی و ایجاد فرصتهای شغلی و افزایش تولید به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته و بسترهای رشد و شکوفایی آتی اقتصاد ملی را فراهم آوردند، از زحمات، توجهات و احساس مسئولیت جنابعالی نسبت به این مهم سپاسگزاری و قدردانی می کنم.
امید است در سایه عنایات حضرت حق، رهبری عالمانه و حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای و سیاست های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

تقدیر استاندار قزوین از حمایت های سازمان تامین اجتماعی در رفع موانع تولید

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi