جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به استان لرستان سفر کرد

دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، صبح امروز به منظور بازدید از چندین طرح درمانی در حال ساخت و توسعه استان لرستان به این استان سفر کرد و از مراکز درمانی تامین اجتماعی شهرستانهای ازنا،درود و بروجرد بازدید کرد. پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان ازنا سال آینده افتتاح می‌شود مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33262
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱

کرونا :

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به استان لرستان سفر کرد
دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، صبح امروز به منظور بازدید از چندین طرح درمانی در حال ساخت و توسعه استان لرستان به این استان سفر کرد و از مراکز درمانی تامین اجتماعی شهرستانهای ازنا،درود و بروجرد بازدید کرد.

پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان ازنا سال آینده افتتاح می‌شود

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی از روند ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی ازنا بازدید کرد.
به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،دکتر سید تقی نوربخش امروز به شهرستان ازنا سفر کرد و با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از نزدیک از روند ساخت پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی ازنا بازدید کرد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان ازنا سال آینده در هفته دولت افتتاح می‌شود.
 دکتر نوربخش با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان ازنا بر اساس برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده است ، افزود: پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان ازنا  مجهز به بخش‌های مختلف رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری و اورژانس است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: کار اجرایی پروژه پلی کلینیک تخصصی شهرستان ازنا، امسال در هفته تأمین اجتماعی آغاز شده و سال آینده در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد تأمین شد

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به بروجرد گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی کوثر بروجرد در نظر گرفته‌شده است.
دکتر سید تقی نوربخش در آئین کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی کوثر این شهرستان با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان اظهار داشت: این بیمارستان با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی و افزایش تعداد بیمه‌شدگان نیازمند گسترش و توسعه تخت‌ها و ایجاد مرکزی کامل است تا بتواند پاسخگوی نیازهای درمانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی باشد.
وی با اشاره به لزوم تسریع در روند احداث طرح توسعه این مرکز درمانی افزود: تلاش می‌شود این پروژه در کمترین زمان که ازلحاظ فنی امکان داشته باشد اجرا شود و امید است که در اردیبهشت سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود و در کمترین زمان شاهد اضافه شدن این مرکز درمانی با ارائه خدمات بهتر و متعدد به بیمه‌شدگان باشیم.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی هدف خود از سفر به شهرستان بروجرد را ادای احترام به مردم این شهرستان و تکمیل پروژه درمانی بیمارستان کوثر در رابطه با ارائه خدمات بهتر بستری به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ذکر کرد و گفت: این پروژه بر اساس قول داده‌ شده امروز کلنگ‌زنی و از سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که خدمات بستری، سرپایی و تشخیصی این بیمارستان را تکمیل خواهد کرد و امید است در کمترین زمان ساخته شود و منشأ خیروبرکت برای مردم شود.
وی بیان کرد: میزان اعتبار در نظر گرفته‌شده برای این بیمارستان و تکمیل تخت‌های آن حدود ۴۰ میلیارد تومان است و این پروژه‌ها معمولاً در سازمان تأمین اجتماعی ۳۰ ماهه ساخته می‌شود.

صندوق قرض الحسنه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تاسیس می‌شود
دنبال کنید

استاندار لرستان تاکید کرد
توجه دولت تدبیر و امید به اجرای پروژه‌های تأمین اجتماعی لرستان

استاندار لرستان از توجه دولت تدبیر و امید به اجرای پروژه‌های تأمین اجتماعی لرستان خبر داد.
هوشنگ بازوند با اشاره به این‌که امروز شاهد چندمین سفر مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به استان لرستان هستیم، اظهار کرد: این امر جای تقدیر دارد.
وی با بیان این‌که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید تأمین اجتماعی با درایت و تدبیر رئیس این سازمان توجه ویژه‌ای را به پروژه‌های درمانی لرستان داشته است، گفت: پروژه پلی‌کلینیک شهرستان ازنا سال گذشته کلنگ‌زنی شده و دارای پیشرفت خوبی است.
استاندار لرستان گفت: این پروژه در سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.
بازوند با اشاره به این‌که سایر پروژه‌های نیمه کاره نیز به بهره‌برداری رسیده‌اند، یادآور شد: امروز نیز تعدادی پروژه در حوزه تامین اجتماعی در شهرستان‌های دورود، بروجرد و خرم‌آباد آغاز می‌شوند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:
مستمری افراد تحت تکفل بهزیستی وکمیته امداد به ۲ میلیون و۵۰۰ هزار ریال افزایش یافت

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون مستمری افراد تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد را از ۵۰۰ هزار ریال به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تغییر داده است.

 سلمان خدادادی روز جمعه در آیین کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد افزود: همسان سازی حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان که به زودی اجرا می شود از دیگر مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سال جاری است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از کارهای بزرگ کمیسیون اجتماعی مجلس، انجام آزمایش های ژنتیک قبل از ازدواج از ابتدای سال ۹۶ با هزینه دولت است.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: تا قبل از این طرح سالانه ۴۰ هزار معلول در کشور به خاطر مسائل ژنتیکی متولد می شدند.
وی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خدمت محرومان جامعه است و تامین اجتماعی کشور یکی از دستگاه هایی بوده که به این قشر از جامعه خدمات خوبی ارائه کرده است.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روز جمعه در سفر به استان لرستان از بیمارستان نرگس دورود بازدید کردند و طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد را کلنگ زنی کردند.

غریب آبادی: آژانس درباره برنامه پنهانی هسته ای عربستان شفاف سازی کند
دنبال کنید

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به استان لرستان سفر کرد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi