شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل جلسه شورای ترافیک جهت ارائه تمهیدات ترافیکی نوروزی

با توجه به در پیش بودن آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، جلسه ی شورای ترافیک شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.    با توجه به در پیش بودن آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، جلسه ی شورای ترافیک شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار شهرستان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33226
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

با توجه به در پیش بودن آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، جلسه ی شورای ترافیک شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.

   با توجه به در پیش بودن آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، جلسه ی شورای ترافیک شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل گردید.
علی اکبر فرهنگی نسب در این جلسه با اشاره به ضرورت اخذ تمهیدات ترافیکی لازم در ایام نوروز گفت: همه ادارات شهرستان باید ازآمادگی لازم جهت استقبال و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و میهمانان نوروزی به خصوص در زمینه حمل و نقل و ترافیک و امداد رسانی برخوردار باشند تا ضمن تسهیل سفر، شاهد به حداقل رساندن خطرات و تصادفات باشیم و در صورت بروز هرگونه تصادف و اتفاق ناگوار، کمترین خسارات و تلفات را در پی داشته باشد.

ایشان افزود: با در نظر گرفتن گزارش کرونا نیوزات رسیده از پلیس راهور کشور مبنی بر بالابودن آمارفوتی ناشی از تصادفات استان،همه سازمان ها و نهاد های امداد و نجات از جمله  اداره هلال احمر و اوژانس  115 نسبت به تکمیل تجهیزات خود اقدام نمایند.
فرهنگی نسب در ادامه این جلسه گفت: جهت سهولت در رفت و آمد وسایط نقلیه و مسافرین نوروزی کلیه پروژه های اجرایی شهرستان که بار ترافیکی به وجود می آورند از ۲۸ اسفندماه ۹۵ الی ۱۷ فروردین ۹۶ تعطیل گردند و پیمانکارانی که قبلا اقدام کار حفاری چه در سطح شهر و در جاده های مواصلاتی خارج از شهر نموده اند بویژه
پیمانکار خط انتقال گاز تا قبل از عید نسبت به اصلاح حفاری های انجام شده ناشی از لوله گذاری خطوط شبکه تا مرحله آماده سازی جهت آسفالت اقدام نماید.     
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi