یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

« علی اکبر فرهنگی نسب » شعار امسال جشن نیکوکاری را بهار همدلی، شکوه مهربانی اعلام کرد

جشن نیکوکاری در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه متوسطه اول حضرت سمیه (س)شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد . جشن نیکوکاری در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در مدرسه  دخترانه متوسطه اول حضرت سمیه (س)شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد . « فرماندار شهرستان بهمئی »

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33054
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

جشن نیکوکاری در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه متوسطه اول حضرت سمیه (س)شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد .

جشن نیکوکاری در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در مدرسه  دخترانه متوسطه اول حضرت سمیه (س)شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد .

« فرماندار شهرستان بهمئی » در مراسمی که با حضور مردم ، دانش آموزان و مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه حضرت سمیه(س)  برگزار شد با اشاره به اینکه ،  دانش آموزان با برگزاری برنامه های فرهنگی ، هدایای خود را برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت تر از خود اهداء کردند  گفت : برنامه ریزی  لازم انجام شده تا هدایای مردمی در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شود تا پیش از آغاز سال نو این خانواده ها از موهبت های نیکوکاران بهره مند شوند .
« علی اکبر فرهنگی نسب »  شعار امسال جشن نیکوکاری را ' بهار همدلی، شکوه مهربانی' اعلام کرد و افزود : برپایی پایگاه‌های کمک‌های مردمی در سطح شهرستان، دیدارهایی نیز به‌صورت حضوری و چهره به چهره با خیران و باهدف جذب کمک‌های آنان در جهت کمک به نیازمندان انجام می‌شود.
« آقای خداپرست مدیر کمیته امداد حضرت  امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی » هم در این مراسم با اشاره به اینکه ، در جشن نیکو کاری سال گذشته ، بیش از   200 میلیون ریال  کمک مردمی ، جمع آوری شد  گفت : پیش بینی می شود این جشن در سال جاری با مشارکت بیش از پیش خیران همراه باشد.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi