چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کانون های مساجد: گرامیداشت 18 اسفند/ تقویت کانون های فرهنگی مساجد راهکاری برای جلوگیری از جنگ نرم دشمن است

امام جمعه موقت کرمانشاه نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد را بسیار خوب ارزیابی و آنها را پایگاه های مناسبی برای ترویج و تعمیق مفهوم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33053
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

کرونا :

کانون های مساجد: گرامیداشت 18 اسفند/ تقویت کانون های فرهنگی مساجد راهکاری برای جلوگیری از جنگ نرم دشمن است
کانون های مساجد: گرامیداشت 18 اسفند/ تقویت کانون های فرهنگی مساجد راهکاری برای جلوگیری از جنگ نرم دشمن است

امام جمعه موقت کرمانشاه نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد را بسیار خوب ارزیابی و آنها را پایگاه های مناسبی برای ترویج و تعمیق مفهوم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به ۱۸ اسفندماه سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند شرایط لازم را برای حضور افراد خصوصا جوانان و نوجوانان در مساجد را فراهم آورند.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر گسترش تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرها، ابراز کرد: قطعا این امر می تواند تحولات خوبی را از نظر فرهنگی در جامعه ایجاد کند.

به گفته امام جمعه موقت کرمانشاه، با توجه به کارایی مناسبی که از کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح جامعه دیده می شود نمی توان از نقش تربیتی آنها غافل بود.

آیت الله حجتی نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد را بسیار خوب ارزیابی کرد و آنها را پایگاه های مناسبی برای ترویج و تعمیق مفهوم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر تمام سرمایه گذاری دشمنان بر افکار جوانان است، گفت: تقویت کانون های مساجد و اختصاص اعتبار فرهنگی لازم برای آنها می تواند موجب مصون ماندن جوانان از دسیسه های دشمنان شود.

وی یادآورشد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نقش مهمی در اجرای برنامه های عملیاتی از سوی جوانان در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن باشند و ارتقای سطح کیفی آنها باید در اولویت باشد.

پایان پیام /.

حضور نقال نوجوان گچسارانی در برنامه استاد رسول نجفیان هنرمند شاهنامه پژوه+ تصاویر
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi