سید محمدکاظم نظری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با تبریک اعیاد و مناسبت‌ها اظهار کرد: روز تجلیل از مادران شهدا را داریم که باید قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.
فرماندار بویراحمد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: مدیران آمادگی و همکاری لازم برای انتخابات ریاست‌جمهور و شوراهای اسلامی داشته باشند.

فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: اگر امنیتی داریم مدیون خون شهدا هستیم و همه مردم و مسوولان باید قدردان خون شهدا باشیم.

نظری در ادامه سخنان خود با اشاره به دستور کار جلسه اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و سفرهای نوروزی را داریم که هر کدام به نوبه خود مهم هستند.

وی با بیان اینکه به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان گردشگران هستیم، گفت: تمامی بخش ها باید آمادگی لازم برای استقبال از مسافران را داشته باشند چرا که بسیاری از بخش‌ها روستاها مستعد گردشگری هستند.

این مسوول ادامه داد: ۲۵اسفندماه مانور مشترک دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار می‌شود لذا انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری لازم را داشته باشند.

نظری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سال جدید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را داریم که هر کدام به نوبه خود مهم هستند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به متفاوت بودن سال جدید اظهار کرد: شب عید انتخابات شروع می‌شود لذا مدیران باید برنامه‌ریزی عید آنها متفاوت باشد.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با اولویت انتخابات باشد و انتظار می‌رود مدیران همکاری لازم را داشته باشند.

به مهد دروغ و دزدی و تقلب خوش آمدید!
دنبال کنید

نماینده ارشد دولت در شهرستان بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه شدت هجمه کار به دولت زیاد است، گفت: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شوند میزان هجمه‌ها بیشتر می‌شود لذا باید مدیران دستگاه‌ها برای تنویر افکار عمومی عملکرد حوزه‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان این‌که در رقابت‌های سیاسی کلیت نظام را زیر سوال نبریم، گفت: پاسخ به مکاتبات مهم است و مدیران باید سریع پاسخگو باشند.

نظری در پایان با اشاره به اینکه باید بین مدیران کم‌کار و پرکار تفاوت قائل باشیم، گفت: باید بین مدیرانی که کار مردم برایشان مهم است و کسانی که پاسخگو نبودند تفاوت بگذاریم.

فرماندار بویراحمد در ادامه سخنان خود به چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مربوطه آمادگی لازم را داشته باشند و مردم با رعایت نکات ایمنی آخر سال خوبی را برای خود و خانواده داشته باشند.