سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری از بخش پاتولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج

بخش پاتولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج به بهره برداری رسید. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بخش پاتولوژی این بیمارستان که ۶۰تخت دارد، با ۲٫۵میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت ۵۰ متر مربع افتتاح شده است. گفتنی است، به طور کلی بررسی آسیب شناسی تمام بافت هایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32873
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

کرونا :

بهره برداری از بخش پاتولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج
بخش پاتولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بخش پاتولوژی این بیمارستان که ۶۰تخت دارد، با ۲٫۵میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت ۵۰ متر مربع افتتاح شده است.
گفتنی است، به طور کلی بررسی آسیب شناسی تمام بافت هایی که در عمل جراحی نمونه برداری ها، آندوسکوپی و کولونوسکوپی برداشته می شوند، در بخش پاتولوژی قابل انجام است.
بخش پاتولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج آماده پذیرش روزانه ۱۰۰نفر است و با توجه به اینکه تست های پاپ اسمیر زمان بر است روزانه بین ۱۰تا ۲۰ نفر را در انجام تست پاپ اسمیر پذیرش می شوند ولی برای انجام نمونه های پوست، استخوان و دیگر تست ها روزانه قابلیت پذیرش تقریبا ۱۰۰ نفر است.
با بهره برداری از این بخش؛ انجام نمونه تست ها بطور رایگان و بدون پرداخت هزینه برای بیمه شدگان تامین اجتماعی انجام خواهد شد.

بهره برداری از بخش پاتولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi