چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۶ درصد از مردم استان همدان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی همدان گقت: ۲۴۰ هزار بیمه شده اصلی با جمعیتی بالغ بر ۷۳۴ هزار و ۷۱۴ نفر که ۴۶ درصد از جمعیت کل این استان را تشکیل می دهند تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد عسگری با اعلام مطلب فوق افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32647
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

کرونا :

۴۶ درصد از مردم استان همدان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
مدیرکل تأمین اجتماعی همدان گقت: ۲۴۰ هزار بیمه شده اصلی با جمعیتی بالغ بر ۷۳۴ هزار و ۷۱۴ نفر که ۴۶ درصد از جمعیت کل این استان را تشکیل می دهند تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد عسگری با اعلام مطلب فوق افزود: ۵۲ درصد از کل بیمه شدگان، بیمه اجباری هستند و ۴۸ درصد الباقی تحت پوشش سایر بیمه ها همچون اختیاری مشاغل آزاد ودیگر حرفه ها هستند.
وی خاطرنشان کرد: : تا پایان آذر امسال ۹هزار و۵۵ نفر بیمه شده جدید  در استان همدان تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفتند.
عسگری با اعلام اینکه در استان همدان ۳۹ هزار و ۷۴۳ مستمری‌بگیر از خدمات بازنشستگی تأمین اجتماعی بهره مند هستند، تصریح کرد: خدمات سازمان به کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم شده که شامل بازنشستگی، فوت، از کارافتادگی و بیمه‌بیکاری است.
وی اظهار داشت: در طی سالجاری بیش از ۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون و ۹۶۷ هزار ریال خدمات بلندمدت به جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هزینه شده است.

 
 

۴۶ درصد از مردم استان همدان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi