دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دومین جشنواره استانی شعر تبری «نوج» در سوادکوه

دومین جشنواره شعر تبری «نوج» در اوایل سال آینده و با هدف تقویت حوزه شعر بومی، محلی و کشف استعداد‌ها در سوادکوه برگزار می شود. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، سید یوسف موسوی شیخ از برگزاری دومین جشنواره شعر تبری «نوج» اوایل سال آینده در سوادکوه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32630
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

کرونا :

برگزاری دومین جشنواره استانی شعر تبری «نوج» در سوادکوه
برگزاری دومین جشنواره استانی شعر تبری «نوج» در سوادکوه

دومین جشنواره شعر تبری «نوج» در اوایل سال آینده و با هدف تقویت حوزه شعر بومی، محلی و کشف استعداد‌ها در سوادکوه برگزار می شود.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، سید یوسف موسوی شیخ از برگزاری دومین جشنواره شعر تبری «نوج» اوایل سال آینده در سوادکوه خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه با اشاره به رسالت‌ها و وظایف رسانه‌ها گفت: تقویت فرهنگ بومی و محلی، ترویج فرهنگ دینی، توجه به زیر‌ساخت‌های فرهنگی، برجسته‌سازی چهره‌های ملی و بین‌المللی استان و استفاده از ابزار نوین در رسانه‌های مازندران مورد توجه بیشتری در فعالیت رسانه‌ای قرار گیرد.

سید‌یوسف موسوی‌شیخ با بیان اینکه رسانه‌ها در حوزه معرفی چهره‌های برجسته شهرستانی و استانی غفلت کردند، افزود: معرفی چهره‌های برجسته باعث الگو‌سازی و الگو‎دهی به جوانان و نو‌جوانان می‌شود.

وی با اشاره به لزوم جریان‌ سازی رسانه‌ای در مازندران گفت: توانمندی‌های مختلفی در رسانه‌های مازندران وجود دارد و شاهد شقه‌شقه‌شدن رسانه‌ها در استان هستیم و در برخی موارد، حاشیه‌ها بیشتر از متن هستند و افزایش تحلیل و عمق‌نگری در رسانه‌های مازندران مورد توجه قرار گیرد.

موسوی‌شیخ از میزبانی شهرستان سوادکوه برای برگزاری دومین جشنواره شعر تبری «نوج» در اوایل سال ۱۳۹۶ خبر داد و با اشاره به هدف تقویت حوزه شعر بومی، محلی و کشف استعداد‌ها در این جشنواره، گفت: فرا‌خوان دومین جشنواره شعر تبری «نوج» توزیع شد و فرصت ارسال آثار تا هفته آخر اسفند‌ماه امسال است.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi