به منظور کاهش و رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی استفاده از توان فکری و مدیریتی دانشگاه‌ها می‌تواند موثر باشد.
 معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد گفت: هر کسی صلاحیت سرپرست شدن خوابگاه‌های دانشجویی را ندارد، لذا باید انتخاب سرپرست خوابگاه مطابق قانون صورت گیرد و فرد صلاحیت‌دار انتخاب شود.
 عبدالحمید پناهی  در جلسه کمیته دانشجویی شهرستان بویراحمد، تشکیل اتاق فکر در دانشگاه‌ها را مهم عنوان کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات دانشجویان روسای دانشگاه‌ها با دانشجویان جلسه تشکیل دهند.تعیین تکلیف سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی 3

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با اشاره به معضلات اجتماعی و افزایش آن در سطح شهرستان بویراحمد اذعان کرد: به منظور کاهش و رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی استفاده از توان فکری و مدیریتی دانشگاه‌ها می‌تواند موثر باشد.

پناهی در ادامه تصریح کرد: با ورود به بحث آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌بخشی دانشجویان قطعا می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

این مسؤول تصریح کرد: دفتر فرهنگی دانشگاه‌ها کلاس‌های مربوط به معضلات و مشکلات اجتماعی را تشکیل دهند.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با خوابگاه‌های دانشجویی و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و تلفن از قطع امتیاز دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد خوابگاه‌های دانشجویی تصریح کرد: در خصوص سرپرست خوابگاه‌‌ها هر کسی صلاحیت سرپرست شدن را ندارد لذا باید انتخاب سرپرست خوابگاه مطابق قانون صورت گیرد و فرد صلاحیت‌دار انتخاب شود.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته هیچ گونه تنشی در خصوص سخنرانی‌ها در دانشگاه‌ها نداشتیم، گفت: مجوز سخنرانی در دانشگاه‌ها با کمیته فرهنگی دانشگاه‌ها بوده و هرگونه سخنرانی خارج از دانشگاه باید به فرمانداری اعلام تا مراحل قانونی آن طی شود.

استقبال تمامی اعضای برجام از بیانیه مشترک ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
دنبال کنید

عمده مشکلات دانشگاه فرهنگیان نبود سلف سرویس، نبود فضای ورزشی، نبود سرویس ایاب و ذهاب و نبود ساختمان برای تشکل‌های دانشجویی است  و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج با مشکلات خیابان منتهی به دانشکده و روشنایی و آسفالت، قطع مکرر آب و پسماند زباله از مشکلات این دانشکده بوده است.