پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

“سینما سلام” آغازی برای سالن هایی مجهز

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری اظهار امیدواری کرد سلام سینما آغازی برای برخورداری از سالن های سینمایی مجهز در شهرها باشد. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مراسم افتتاح طرح سلام سینما در شهرستان سرورستان با حضور مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری، معاون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32442
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

کرونا :

“سینما سلام” آغازی برای سالن هایی مجهز
"سینما سلام" آغازی برای سالن هایی مجهز 3

مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری اظهار امیدواری کرد سلام سینما آغازی برای برخورداری از سالن های سینمایی مجهز در شهرها باشد.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مراسم افتتاح طرح سلام سینما در شهرستان سرورستان با حضور مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فرماندار سروستان، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان صبح امروز برگزار شد .

در این آئین مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری اظهار داشت: امروز در جهان جنگ تصویر است و همه تلاش دارند بواسطه بهره گیری از هنر هفتم خود را به جهانیان نشان دهند.

سید مصطفی ابطحی با اشاره به اینکه هنرمندان این دیار تلاش دارند گام های بزرگی در جهت ارائه هنر این مرز و بوم داشته باشند بیان کرد:اگرچه این هنرمندان گام های ارزشمندی برداشته اند اما فرصت دیدن آفرینش های هنری برای بسیاری از مردم ما فراهم نبوده است.

وی افزود: از میان ۱۰۷۱ شهر کشور تنها ۶۰ شهر سینما دارند و این نقصانی است که بسیاری از مردم ما سینما را تاکنون تجربه نکرده اند.

ابطحی با اشاره به اینکه تاسیس سینما امری زمان بر و نیازمند سرمایه است اظهار داشت: راه میانبر این بود که ما بتوانیم از سینمای سیار بهره ببریم و خوشبختانه راه اندازی سینمای سیار از سال گذشته در کشور کلید خورد .

وی ابراز امیدواری کرد با برآورده شدن پروژه سلام سینما در کشور مخاطبین سینما به ۱۰ میلیون نفر برسد.

ابطحی پروژه سینمای سیار را برای نهادینه کردن عدالت سینمایی و احترام به همه شهروندان موثر دانست و افزود: امیدواریم این پروژه آغازی برای ساخت سالن های سینمایی مجهز و باشکوه در شهرها باشد.

یکی از مهم‌ترین مشکلات نبود بازارچه دائمی صنایع دستی است
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi