دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقای خدمات در سازمان تامین اجتماعی اولین گزینه ای است که باید از قرآن بیاموزیم

مشاورمعاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: ارتقای کیفیت خدمات نیروی انسانی در سازمان تامین اجتماعی اولین گزینه ای است که باید از قرآن بیاموزیم. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قرایی در مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن سراسری کارکنان تامین اجتماعی که در مشهد مقدس برگزار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32290
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

کرونا :

ارتقای خدمات در سازمان تامین اجتماعی اولین گزینه ای است که باید از قرآن بیاموزیم
مشاورمعاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: ارتقای کیفیت خدمات نیروی انسانی در سازمان تامین اجتماعی اولین گزینه ای است که باید از قرآن بیاموزیم.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قرایی در مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات قرآن سراسری کارکنان تامین اجتماعی که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در استان خراسان رضوی، اظهار داشت: شهیدان فیروزحمیدی زاده و سید حسن حسن زاده، ارزش و آبروی سازمان تامین اجتماعی در این استان هستند و این امر افتخاری بزرگ برای همه ما است.
وی با اشاره به مقام شامخ شهدا، گفت: انسانی که از خود گذشتگی می کند و جانش را ایثار      می نماید، دارای ارزشی است که دشمنان ما بیش از هر چیز از آن می هراسند.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی پتانسیل های بالای فرهنگی و اجتماعی دارد، افزود: در سایه شهدای سازمان، فعالیتمان را  ادامه می دهیم.
قرایی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم را در سازمان تامین اجتماعی به هجدهمین دوره رساندیم، گفت: مسابقات قرآن سوای سایر مسابقات است از اینرو که حرف اول را باید اخلاق و ارزشها بزند و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با این نگرش، مسابقات قرآنی را گسترش می دهد.
مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: هدفمان از برگزاری مسابقات قرآنی در این سازمان، خدمت به بیمه شدگان و قرآنی کردن سازمان تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: قرآن باید چنان تعهدی در کارکنان سازمان ایجاد کند که منجر به ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان و مردم شود.
مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: تحولی که قرآن ایجاد کرده، هرگز کسی در این عالم ایجاد نکرده است.
قرایی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات قرآن کریم، حدود ۴ هزار نفر از کارکنان سازمان تامین اجتماعی شرکت کرده اند، اظهار امیدواری کرد این تعداد در سال های آینده افزایش یابد و بتوانیم به رسالت خود در قرآن و سازمان بیش از پیش بپردازیم.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: امسال از سوی سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی(ایسسکو) مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد که افتخاری بزرگ برای این استان است.
محمد قوامی ضمن تشکر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص توجه ویژه به مسائل فرهنگی گفت: همواره تمامی مسائل فرهنگی بخصوص برگزاری مسابقات قرآنی در این سازمان با جدیت پیگیری شده و در اولویت های کاری بوده است.

انتشار اسامی نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
دنبال کنید

ارتقای خدمات در سازمان تامین اجتماعی اولین گزینه ای است که باید از قرآن بیاموزیم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi