جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش دانش آموزان در دفاع از آرمان های انقلاب غیرقابل انکار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در نشست بصیرتی هیئت منتظران موعود در جمع فرماندهان و مدیران بسیج دانش آموزی دبیرستان شهید رجائی این شهرستان گفت: نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع از آرمان ها و پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی و غیر قابل انکار است. به گزارش کرونا نیوز سپاه عاشورا؛ حجت الاسلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32013
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در نشست بصیرتی هیئت منتظران موعود در جمع فرماندهان و مدیران بسیج دانش آموزی دبیرستان شهید رجائی این شهرستان گفت: نقش دانش آموزان و فرهنگیان در دفاع از آرمان ها و پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی و غیر قابل انکار است.

به گزارش کرونا نیوز سپاه عاشورا؛ حجت الاسلام شکوریان افزود: انقلاب اسلامی ایران با لطف الهی و رهبری حضرت امام راحل پس از سال ها مبارزه و تلاش مجاهدانه و شهادت و ایثارگری هزاران جوان و نوجوان یک نعمت عظیم الهی بود که بر این ملت خداجو ارزانی شده است.
وی ادامه داد: همه باید شکرگزار این نعمت عظیم الهی باشیم ولی شکرگزاری تنها با زبان کافی نیست بلکه باید با پشتیبانی عملی از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب این شکر گزاری را بجای آوریم .
شکوریان خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی مسئولیت سنگین تری نسبت به دیگر افراد جامعه دارید و باید در راستای ترویج این انقلاب تلاش بیشتری کنید.
شکوریان اظهار داشت: هردانش آموز یک سفیر انقلاب اسلامی در خانواده، مدرسه و محل زندگی خویش استو باید در راستای ترویج و گسترش این انقلاب کوشا و پویا باشید.

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi