جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب فرهنگ و هنر بویین میاندشت

مدیرکل و معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با روسای دستگاه های فرهنگی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان از جمله مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری، سرپرست گروه‌های تعزیه، هنرمندان موسیقی، تجسمی و نمایش بویین میاندشت ١٧ بهمن ماه دیدار نمود. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

کرونا :

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب فرهنگ و هنر بویین میاندشت
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اصحاب فرهنگ و هنر بویین میاندشت

مدیرکل و معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با روسای دستگاه های فرهنگی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان از جمله مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری، سرپرست گروه‌های تعزیه، هنرمندان موسیقی، تجسمی و نمایش بویین میاندشت ١٧ بهمن ماه دیدار نمود.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه در خصوص همزیستی ارتقاء اقوام، تعامل بین دستگاه های دولتی، تلاش در جهت برون سپاری امور و واگذاری به مراکز فرهنگی و هنری، احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان، ظرفیت های گردشگری و فرهنگی شهرستان، احیاء آداب و رسوم مطالبی را بیان نمود.

در ادامه حسن کیخایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین میاندشت در خصوص ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان، هنرمندان، برنامه های انجام شده در سطح شهرستان مطالبی را بیان کرد و در ادامه مدعوین جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های فرهنگی شهرستان از جمله تهیه تقویم فرهنگی شهرستان، اعتبار فرهنگی کانون ها و تقویت کانون های فرهنگی و هنری، فعالیت های مجموعه رادیو سپید، بیمه خبرنگاران و کارت خبرنگاری و بیان نمودند.

گفتنی است این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ارزانی مدیرکل و حجت الاسلام و المسلمین معتمدی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi