جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

باز شدن گره دوساله اهالی خیابان دامپزشکی شهرک سراسیاب

باز شدن گره دوساله اهالی خیابان دامپزشکی شهرک سراسیاب با گذشت دو سال از جاگذاری خط انتقال گاز در خیابان دامپزشکی شهرک سراسیاب همچنان بوی دود ناشی از سوخت وسایل گرمایشی سنتی مانند آترا و علاء الدین در این خیابان به مشام میرسد .جلسه ی صبح کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده ، شهردار، رئیس شرکت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31646
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

باز شدن گره دوساله اهالی خیابان دامپزشکی شهرک سراسیاب

با گذشت دو سال از جاگذاری خط انتقال گاز در خیابان دامپزشکی شهرک سراسیاب همچنان بوی دود ناشی از سوخت وسایل گرمایشی سنتی مانند آترا و علاء الدین در این خیابان به مشام میرسد .جلسه ی صبح کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده ، شهردار، رئیس شرکت گاز شهرستان و تعدادی از اهالی این خیابان نوید بخش گرمای شعله های آبی گاز در منازل اهالی مهاجر این شهرک بود . با وساطت کریمی نژاد دو اداره خدمات رسان شهرداری و شرکت گاز با حضور نمایندگان مردم منجر به تصویب بندهای زیر گردیدند :
* شهرداری با صدور استعلام برای شرکت گاز مبنی بر حفظ حریم خیابان با وضع موجود یعنی ۱۲ متر و با منظور رفع مشکل اهالی اقدام لازم را صورت دهد .
* اهالی متعهد شدند که در صورت نصب علمک و نیاز به تعریض احتمالی خیابان در سالهای آینده نسبت به پرداخت هزینه های جابجایی و افزایش طول لوله گذاری اقدام لازم را بعمل آورند .
*  در صورت نیاز به تعریض خیابان شهرداری مطابق با قانون مصوب ملزم به پرداخت خسارات وارده به اهالی خواهد بود .
* حریم قانونی خیابان ۱۶ متری به سمت جنوب واقع در این شهرک  توسط شهرداری مشخص تا خط انتقال گاز اجرا گردد .
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi