یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از کتاب "مجموعه آرای هیات های عمومی و تخصصی دیوان عدالت اداری"

همزمان با چهارمین همایش سراسری مدیران حوزه حقوقی و قضات دیوان عدالت اداری از کتاب "مجموعه آرای هیات های عمومی و تخصصی دیوان عدالت اداری" رونمایی شد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر عمران نعیمی مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی در معرفی این کتاب که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31619
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

کرونا :

رونمایی از کتاب "مجموعه آرای هیات های عمومی و تخصصی دیوان عدالت اداری"
همزمان با چهارمین همایش سراسری مدیران حوزه حقوقی و قضات دیوان عدالت اداری از کتاب "مجموعه آرای هیات های عمومی و تخصصی دیوان عدالت اداری" رونمایی شد.
به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر عمران نعیمی مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی در معرفی این کتاب که توسط دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس دیوان عدالت اداری رونمایی شد، گفت: در این کتاب ۵۵۰ رای صادره در هیات های عمومی، تخصصی و بدوی که در سالهای ۱۳۶۵ تا ۱۳۹۵ توسط دیوان عدالت اداری صادر شده است منتشر شده است.
وی افزود: نگارش و فهرست بندی این کتاب بر اساس موضوع و تاریخ رای صادره می باشد تا دسترسی برای مخاطبان تسهیل گردد.
شایان ذکر است در ادامه این همایش، از قضات برتر دیوان عدالت اداری، کارشناسان حقوقی برتر ادارات کل استانی و مدیریت درمان و همچنین از مدیران کل و درمان تامین اجتماعی استان اصفهان تقدیر شد.

رونمایی از کتاب "مجموعه آرای هیات های عمومی و تخصصی دیوان عدالت اداری"

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi