یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری آئین گرامیداشت شهدای آتشنشان پلاسکو در شهرستان کنگاور

مراسم گرامیداشت شهدای آتشنشان حادثه جانسوز ساختمان پلاسکو با حضور مسئولین ادارات هلال احمر ، تبلیغات اسلامی ، بخشداری ، شورای شهر و حضور پرشورو همیشه در صحنه ی سیاوش نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان اصحاب فرهنگ و هنر و مردم قدرشناس و متعهد و جمعی ازپرسنل زحمتکش آتشنشانی شهرستان کنگاور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31569
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

کرونا :

برگزاری آئین گرامیداشت شهدای آتشنشان پلاسکو در شهرستان کنگاور

مراسم گرامیداشت شهدای آتشنشان حادثه جانسوز ساختمان پلاسکو با حضور مسئولین ادارات هلال احمر ، تبلیغات اسلامی ، بخشداری ، شورای شهر و حضور پرشورو همیشه در صحنه ی سیاوش نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان اصحاب فرهنگ و هنر و مردم قدرشناس و متعهد و جمعی ازپرسنل زحمتکش آتشنشانی شهرستان کنگاور مورخ ۹۵/۱۱/۳ رأس ساعت ۴ بعد از ظهر در مجتمع فرهنگی هنری یادگارامام (ره) برگزارگردید.

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری آقایان میر عباسی ، منصور یاری و دانیال رحیمی از فعالان مذهبی و فرهنگی شهرستان کنگاور برگزار شد. در این همایش پس از قرائتی چند از آیات کلام لله مجید ونواختن سرود جمهوری اسلامی ایران ، نماهنگی غم انگیز از حادثه دلخراش فروریختن ساختمان عظیم پلاسکو و جان باختن تعدادی ازهموطنان و شهادت آتشنشانهای جان برکف میهن اسلامی پخش گردید. در ادامه آقای میرعباسی ضمن عرض سلام و خیر مقدم به مسئولین و آتشنشانان و تسلیت به مناسبت این حادثه ناگوار اظهار داشتند : هدف از برگزاری چنین مراسمی تجلیل و قدردانی از حرفه ی بسیار دشوار آتشنشانی و ابراز همدردی با خانواده های شهدای حادثه ی غم انگیز پلاسکو و مردم شهید پرورایران اسلامی است.ایشان همچنین در مورد امداد و نجات آتشنشانان و غیرت و فداکاری آنها در راه نجات مردم بحث نمودند.
در بخشی از این همایش فرهنگی مداحی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت میرمعینی و شعر خوانی توسط مریم مسرور و حبیب الله عنبری از شاعران برجسته شهرستان کنگاور با موضوع غیور مردان بی ادعایی که عاشقانه به سوی فراتر از انجام وظیفه رفتند صورت پذیرفت.در پایان این مراسم معنوی از آتشنشانان شهرستان کنگاور به پاس قدردانی از فداکاری آنان با اهداء شاخه های گل تجلیل شد و از مدعوین پذیرایی به عمل آمد.
گفتنیست در این همایش با روشن کردن شمع یاد و خاطره ی شهدای آتشنشانی و جانباختگان حادثه ی ساختمان پلاسکوی تهران را گرامی داشتند. شهیدان (آتشنشانها) همچون شمع میسوزند تا به ما آدمها گرمای زندگی بخشند.
” روحشان شاد ، یاد و خاطرشان گرامی باد”

22 فیلم و یک انیمیشن به سودای سیمرغ راه پیدا کردند
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi