پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مراسم یادبود شهدا و تجلیل از آتش نشانان در مراغه برگزار شد

این مراسم یادبود شهدای آتش نشان در حادثه اخیر مجتمع پلاسکوی تهران با حضور جمعی از مسئولان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه برگزار و از آتش نشان این شهرستان نیز تجلیل کردند . به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ شهردار مراغه در این آیین با اشاره به لزوم گرامیداشت تلاش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31532
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۶:۵۵

این مراسم یادبود شهدای آتش نشان در حادثه اخیر مجتمع پلاسکوی تهران با حضور جمعی از مسئولان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه برگزار و از آتش نشان این شهرستان نیز تجلیل کردند .

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ شهردار مراغه در این آیین با اشاره به لزوم گرامیداشت تلاش های آتش نشانان در حفاظت از جان و اموال مردم، گفت: مجاهدت های این قشر تلاشگر، نمونه بارزی از احساس مسئولیت، خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به آحاد  مردم جامعه است.

محمدرضا احمدی افزود: ارج نهادن به این تلاش ها توسط مردم و مسئولان، کمتر می تواند گوشه ای خدمات این پرسنل خدوم و زحمت کش  را جبران کند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تجهیز ایستگاه های آتش نشانی شهری ادامه داد: ایجاد امکانات و تجهیزات لازم برای این امر در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه قرار دارد.

وی اضافه کرد: توسعه و تقویت ایستگاه های اتش نشانی در نقاط مختلف شهر برای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر در مواقع ضروری از اولویت های کاری مجموعه مدیریت شهری مراغه است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه نیز در این آیین گفت: در راستای ایجاد امکانات ایمنی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه، نصب شیرهای آتش نشانی در نقاط مختلف شهر با موافقت شرکت اب و فاضلاب این شهرستان به زودی آغاز می شود.

جواد پنداشته افزود: راه اندازی اکیپ های سیار پیشگیری از حوادث با هدف بازدید از مراکز و مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی در راستای ایجاد آگاهی های لازم برای پیشگیری از هرگونه حوادث به ویژه آتش سوزی در این نقاط توسط این سازمان اجرا می شود.

سالانه بیش از ۱۰۰ پیوند مغز استخوان در کرمانشاه انجام می‌شود
دنبال کنید

وی اضافه کرد: برگزاری دوره های ایمنی برای اصناف و ادارات توسط کارشناسان آتش نشانی مراغه از اقدامات این سازمان برای فرهنگ سازی و پیشگیری از حوادث در این شهرستان است.

در این آیین با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری مراغه با اهدای گل از زحمات و تلاش های پرسنل زحمت کش آتش نشانی این شهرستان تجلیل شد.

مسئولان شهری، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم مراغه نیز با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی مراغه با اهدای گل و نثار فاتحه به شهد ای آتش نشان در حادثه اخیر تهران ادای احترام کردند.

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi