صبح امروز به ریاست محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بویراحمد گفت: باید در برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه‌های مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کیفیت را بر کمیت ترجیح داد.

نظری فرماندار بویراحمد در این نشست با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی استوانه انقلاب و یار امام و رهبری بوده است که فقدان او جبران ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: یکی از اهداف این شورا ترویج و فرهنگ سازی، فرهنگ شهادت و ایثار و تعمیق آن است که وقت و انرژی همه دستگاه‌ها در این راستا نیز لازم است.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: حفظ روحیه شهادت و ایثار نیاز امروز جامعه است و دستگاه‌های دولتی باید این مسئله را جدی بگیرند چرا که این روحیه از بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

نظری افزود: فرهنگ بسیحی در همه امور نمونه‌ای از خودگذشتگی و ایثار بود.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های که در شورای فرهنگ و ایثار تدارک دیده شده قابل قبول است، اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های مربوط به یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متأسفانه گاهاً به دنبال کمیت بودند و کیفیت‌ها در این برنامه‌ها افت کردند که لازم است کیفیت بر کمیت‌ ترجیح داده شود.