جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز طی حکمی مهندس مدبر معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز را به عنوان عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر منصوب گردید. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز طی حکمی مهندس مدبر معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز را به عنوان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30966
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۹:۳۲

کرونا :

فریضه امر به معروف و نهی از منکر  یک وظیفه همگانی است

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز طی حکمی مهندس مدبر معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز را به عنوان عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر منصوب گردید.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز طی حکمی مهندس مدبر معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز را به عنوان عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر منصوب گردید.
احمد زارعی مسئول سازمان بسیج شهرداری در این جلسه نسبت به تاثیرات مثبت و اهمیت فریضه امربه معروف ونهی از منکر اشاره کرده و گفت:توسعه و ترویج فریضه مقدس  امر به معروف و نهی از منکر  یک وظیفه همگانی است و تمامی مدیران و کارمندان موظفند تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ، تلاشی جدی و مضاعف در احیاء آن داشته باشند.
وی درآخر با بیان حدیثی ازامام على علیه السلام  آرزوی توفیق و سربلندی نمود.
امام على علیه السلام :

إِنَّ الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْیَ عَنِ الْمُنْکَرِ لَا یُقَرِّبَانِ مِنْ أَجَلٍ وَ لَا یَنْقُصَانِ مِنْ رِزْقٍ لَکِنْ یُضَاعِفَانِ الثَّوَابَ وَ یُعْظِمَانِ الْأَجْرَ وَ أَفْضَلُ مِنْهُمَا کَلِمَهُ عَدْلٍ عِنْدَ إِمَامٍ جَائِر

 

امر به معروف و نهى از منکر نه اجلى را نزدیک مى‏ کنند و نه از روزى کم مى ‏نمایند، بلکه ثواب را دو چندان و پاداش را بزرگ مى‏ سازند و برتر از امر به معروف و نهى از منکر سخن عادلانه ‏اى است نزد حاکمى ستمگر..

فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است 4

فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است 5

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi