شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزانه بیش از 25 هزار نفر به پزشکان بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران مراجعه می کنند

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: روزانه به طور متوسط بیش از ۲۵ هزار نفر به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه این اداره کل مراجعه می کنند. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم، اظهار داشت: در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30746
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

کرونا :

روزانه بیش از 25 هزار نفر به پزشکان بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران مراجعه می کنند
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: روزانه به طور متوسط بیش از ۲۵ هزار نفر به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه این اداره کل مراجعه می کنند.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد تقی خسروانی مقدم، اظهار داشت: در مجموع ١۰بیمارستان، ۲دی کلینیک و ٢۵مرکز درمانی سرپایی تابع اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران هستند که تعداد تختهای فعال مراکز درمانی ۱۶۸۴تخت بستری است و همچنین ۱۶۷تخت ویژه اعم از ۸۵ تخت سی سی یو، ۴۷تخت آی سی یو و ۱۰ تخت ان آی سی یو و ۲۰ تخت آی سی یو جراحی قلب در سطح مراکز درمانی تابعه این اداره کل نیز فعال است.
وی خاطر نشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری روزانه به طور متوسط ۳۵۴ نفر در سطح بیمارستانهای تامین اجتماعی ملکی این استان بستری شده و حدود   239عمل جراحی بستری  نیز در این بیمارستانها انجام می شود و ضریب اشغال تخت مراکز درمانی در مدت زمان فوق بیش از ۷۱درصد بوده است.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با تاکید بر اینکه در بیمارستان شهید دکتر لواسانی با توجه به تغییرات فضای فیزیکی و بازسازی اورژانس، تعمیرات اساسی ساختمان و تاسیسات را داشته ایم، افزود: نوسازی فضای داخلی و خارج ساختمانها و نظافت در روند بهبود بیماران  نقش بسیار کلیدی را ایفا می کند.
وی ادامه داد: اجرای طرح هتلینگ ۴بیمارستان تامین اجتماعی ورامین، شهریار، معیری و لبافی‌نژاد در جهت تکریم ارباب رجوع انجام شده است که ۱۱میلیارد تومان برای احداث هتلینگ هزینه در بر داشته است.
دکتر محمد تقی خسروانی مقدم افزود: بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش نه تنها به بیمه شدگان منطقه غرب و جنوب غرب تهران خدمت رسانی می کند، بلکه بسیاری از حادثه دیدگان و بیماران تصادفی این مناطق نیز به این بیمارستان منتقل می شوند.
وی با اشاره به ۴۴۸تخت فعال بیمارستان فیاض بخش گفت: باند هلی کوپتر و بخش انکولوژی برای درمان بیماران سرطان از ویژگی های منحصر به فرد این بیمارستان است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند
دنبال کنید

 

روزانه بیش از 25 هزار نفر به پزشکان بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران مراجعه می کنند

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi