پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت الاسلام احمد محسن زاده: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، وحدت مردم در حمایت همه جانبه از امام خمینی (ره) و ولایت فقیه بوده است .

سی و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان شهرستان بهارستان با پرداختن به موضوعاتی چون: ارائه راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ، تدوین روشهای سبک زندگی اسلامی با الگو برداری از زندگی ائمه معصومین (ع) و برنامه ریزی در خصوص برگزاری مراسم ۹ دی با حضور حجت الاسلام احمد محسن زاده امام جمعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30692
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

کرونا :

حجت الاسلام احمد محسن زاده: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، وحدت مردم در حمایت همه جانبه از امام خمینی (ره) و ولایت فقیه بوده است .
حجت الاسلام احمد محسن زاده: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، وحدت مردم در حمایت همه جانبه از امام خمینی (ره) و ولایت فقیه بوده است .

سی و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان شهرستان بهارستان با پرداختن به موضوعاتی چون: ارائه راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ، تدوین روشهای سبک زندگی اسلامی با الگو برداری از زندگی ائمه معصومین (ع) و برنامه ریزی در خصوص برگزاری مراسم ۹ دی با حضور حجت الاسلام احمد محسن زاده امام جمعه بخش بوستان ، سید حبیب موسوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری بهارستان ، عبدالرضا علی پناه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر اعضا در محل دفتر امام جمعه بخش بوستان برگزار شد .

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان : در ابتدای جلسه حجت الاسلام احمد محسن زاده امام جمعه بخش بوستان ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه و قرائت و تفسیر آیاتی از سوره جمعه برای اعضاء بیان کرد: انسانها در این جهان ۲ دسته هستند افرادی که گناه می کنند و به جهنم می روند و افرادی که نیکی می کنند و به بهشت می روند و پیامبر گرامی اسلام (ص) وقتی این سوره را تلاوت نمودند آثاری از تحول درونی را در حاضرین مشاهده کردند و الان هم همه ما در هر پست و مقامی که باشیم باید خودمان را آماده کنیم تا در راه راستی و درستی گام برداریم و نگذاریم که حق پایمال شود و باید به فکر آخرت باشیم .

رییس شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان ضمن بیان این مطلب که موضوع ۹ دی دستور اصلی جلسه ما می باشد ، از همه اعضای جلسه خواست نسبت به حماسه ای که در ۹ دی رخ داده است بی تفاوت نباشند ، چرا که ۹ دی تجلی حضور مردم و بیعت ایشان با ولایت فقیه زمان یعنی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره ) می باشد.

وی همچنین بیان داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، وحدت مردم در حمایت همه جانبه از امام خمینی (ره) و ولایت فقیه بوده است و الان هم باید برای حفظ نظام و مبارزه با دشمنان از ولی فقیه زمان حمایت کنیم چرا که قانون اساسی ایران بر اساس تبعیت از ولایت فقیه بنیان گذاری شده است و دشمنان انقلاب برای نابودی انقلاب قصد گرفتن ولایت فقیه را از ما دارند تا بدینوسیله بتوانند ایران را به سلطه در آورند که تنها راه چاره برای خنثی نمودن توطئه دشمنان انقلاب ، پیروی از ولایت فقیه است .

سید حبیب موسوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد مسیح اشاراتی به دیدار مقام معظم رهبر ی(مدظله العالی) از خانواده ی مسیحی که از خانواده معظم شهدا نیز می باشند ، داشت و افزود : دیدار صمیمانه ایشان باید برای ما درس عبرت باشد و این دیدار یعنی اتحاد و همدلی بین همه اقشار جامعه جمهور ی اسلامی است که نظام جمهوری اسلامی نیز این را می پذیرد .

ایشان همچنین در خصوص روز ۹ دی افزود : این روز ، روز بزرگی بود که حماسه بزرگی توسط مردم ایران اسلامی در دفاع از دین و ولایت فقیه و نظام رقم خورد و در این روز همه مردم حضور پیدا کردند و مختص افراد خاصی نبود و باعث اقتدار نظام انقلاب اسلامی گردید .

وی در ادامه ضمن اشاره به انجام برنامه ریزی های لازم در خصوص روز ۹ دی در مجموعه فرمانداری ، خواستار همکاری همه ادارات در راستای اقتدار نظام و پایبندی به قانونی که براساس شرع و دین اسلام می باشد ، شد .

عبد الرضا علی پناه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان ضمن تشکر از حاضرین جلسه ، دستور جلسه را مطرح نمود و بیان کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی مهمترین جلسه فرهنگی شهرستان است و مصوبات آن لازم الاجراست .

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه سخنان خود افزود : یکی از موضوعات مهم این جلسه بحث عفاف و حجاب است و در شورای فرهنگ عمومی می بایست سعی کنیم برای گسترش عفاف و حجاب برنامه های منسجمی را داشته باشیم تا بتوانیم گام های درستی را برداریم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در خصوص فرهنگ سازی عفاف و حجاب تاکید نموده است .

وی همچنین نسبت به اهمیت روز ۹ دی که تجدید میثاق با آرمان های ولایت می باشد ، تاکید نمود و خواستار همفکری جهت برنامه ریزی های لازم در این خصوص شد .

در ادامه به ترتیب سایر اعضای جلسه سخنان مفیدی را ارائه دادند که قابل استفاده بود و به صورت مصوبه بیان گردید.

 

برگزاری مراسم دسته روی عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا در دهدشت
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi