یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

منتخبین استانی جشنواره تامین اجتماعی و رسانه تقدیر شدند

با حضور دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما و محمد صابری مدیر کل تامین اجتماعی یزد، از برگزیدگان استانی نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر و تشکر به عمل آمد. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با دعوت از منتخبین "نخستین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

کرونا :

منتخبین استانی جشنواره تامین اجتماعی و رسانه تقدیر شدند
با حضور دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما و محمد صابری مدیر کل تامین اجتماعی یزد، از برگزیدگان استانی نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با دعوت از منتخبین "نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه" در استان یزد، از برگزیدگان بخش رادیو وتلوزیون این جشنواره در محل اداره کل تامین اجتماعی استان تقدیر و سپاسگزاری به عمل آمد.
مدیر کل تامین اجتماعی یزد در این مراسم گفت: در سال گذشته اداره کل روابط عمومی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی در چارچوب رویکرد دولت تدبیر وامید ودر راستای تحقق شعار " تامین اجتماعی به عنوان حق شهروندی " و با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر اجتماعی و نیز به منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه ها به عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی واصحاب رسانه، نخستین جشنواره " تامین اجتماعی و رسانه" را در ۷ رشته مرتبط با مطبوعات و خبرگزاری ها و ۳ رشته رادیو و تلوزیونی برگزار کرد.
محمد صابری ضمن ارائه گزارش کرونا نیوز اجمالی عملکرد تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: بی شک با تعامل سازنده و مستمر با رسانه های ارتباط جمعی ضمن ایجاد بستری مناسب برای معرفی تعهدات و خدمات سازمان، رسالت ارائه گزارش کرونا نیوز شفاف به مخاطبین و افراد تحت پوشش این سازمان عظیم بیمه ای نیز انجام می پذیرد.
در ادامه دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد با اشاره به تعامل خوب سازمان تامین اجتماعی با اصحاب رسانه، تامین اجتماعی را بزرگترین و مهمترین رکن ایجاد امنیت و آرامش خاطر در سطح جامعه وخانواده ها دانست و افزود: در عصر حاضر و وجود انواع واقسام رسانه های ارتباط جمعی، مدیرانی موفق بوده و جهشی بزرگ رو به جلو داشته اند که بصورت تنگاتنگ با رسانه در ارتباط بوده اند.
وی گفت: امیدواریم شاهد افزایش تولیدات رادیو و تلوزیونی مرتبط با اهداف تامین اجتماعی باشیم.
در پایان این جلسه و با قرائت متن لوح تقدیر دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان توسط رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان از آثار آقایان مهدی سرخی زاده یزدی در رشته مستند رادیویی استانی به عنوان اثر اول و محمد علی بختیار امینی در رشته گزارش کرونا نیوز تلویزیونی استانی به عنوان نفر دوم  تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ضربه سنگین سربازان گمنام به سرویس‌ جاسوسی بیگانه
دنبال کنید

 

منتخبین استانی جشنواره تامین اجتماعی و رسانه تقدیر شدند

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi