دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سینما غزل سهم فرشته ها می شود

فیلم سینمایی”سهم فرشته ها” ساخته کارگردان مطرح کن لوچ به همراه نشست نقد و بررسی، هشتم دیماه جاری در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، نمایش داده خواهد شد. انجمن فیلم کوتاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه برنامه نمایش هفتگی فیلم های داستانی بلند، کوتاه و مستند مطرح ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30510
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

کرونا :

سینما غزل سهم فرشته ها می شود
سینما غزل سهم فرشته ها می شود

فیلم سینمایی”سهم فرشته ها” ساخته کارگردان مطرح کن لوچ به همراه نشست نقد و بررسی، هشتم دیماه جاری در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، نمایش داده خواهد شد.

انجمن فیلم کوتاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه برنامه نمایش هفتگی فیلم های داستانی بلند، کوتاه و مستند مطرح ایران وجهان، چهارشنبه این هفته ۸ دی در ادامه بررسی سینمای مستقل جهان، فیلم سینمایی”سهم فرشته ها” ساخته کارگردان مطرح کن لوچ را نمایش می دهد و نشست نقد و بررسی در ارتباط با کارکرد فیلمسازان مستقل دنیا نیز در این مراسم برگزار می شود.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، برنامه یاد شده چهارشنبه ۸ دی ماه، ساعت ۱۸ در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می شود و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

سهم فرشته ها” کارگردان کن لوچ، فیلمنامه پل لَوِرتی، بازیگران پل برانیگان رابی، جان هِنشا هری، گری میتلند ۸۱۸ دقیقه، آلبرت، جاسمین ریگینز مو، محصول ۲۱۸۲ رابی که به تازگی از زندان آزاد شده برای آنکه زندگی بهتری برای همسر و فرزند تازه به دنیا آمده اش فراهم کند، تصمیم میگیرد که کارهای خلاف را کنار بگذارد. اما بازدید او از یک کارخانه باعث میشود فکر یک سرقت عجیب و غریب به ذهنش خطور کند

“سهم فرشته ها” آخرین همکاری کِن لوچ با فیلمنامه نویسی پل لاوِرتی، اثری گرم و صمیمی، و خنده دار از کار درآمده، این یک فیلم آزادانه ی اجتماعی رئالیستی، و سرگرم کننده کودکانه است. لوچ توانسته به لحنی شاد و کمیک مناسب تماشاگرش دست پیدا کند. این فیلم از «در جستجوی اِریک» شادتر است، چون از آن دسته کمدی هایی ست که به نوعی خارج از جریان روز، غیرکِنایی و خوشبینانه است. می توان گفت، به نوعی این آرام ترین، موفق ترین و سرخوشانه ترین فیلم لوچ پس از مدت هاست.

“لوچ” یکبار دیگر از غیرحرفه ای ها و تازه کارها استفاده کرده است؛ نقش اصلی فیلمش بر عهده پل برانیگانِ تازه وارد و آماتور است که نقش رابی را بازی می کند. رابی یک جوان خشن گلاسکویی ست که به اتهام ضرب و شتم دستگیر و در دادگاه بخاطر اینکه قرار است بزودی پدر شود و همینطور استدلال وکیلش مبنی بر اینکه او به مسیر اصلی زندگی باز خواهد گشت، یک شانس دوباره به دست می آورد.

رابی به جای رفتنِ به زندان به خدمات اجتماعی در مکان های عمومی محکوم می شود و به زودی شروع به رنگ کردن یک مرکز اجتماعی به همراه چند قانون شکن، و اراذل و اوباش دیگر می کند؛ مو (جاسمین ریگینز)، رینهو (ویلیام رائین) و یک شخص فوق العاده احمق به اسم آلبرت (گری مایتلند) که حرف هایش با همان لذت ناباورانه ای مواجه می شود که کارل پیلکینتون در فیلمنامه هایش برای استیون مرچنت و ریکی جرویس – و همینطور نقش های خودش به عنوان بازیگر در مقابل آنها- در نظر می گیرد. هری که سوپروازِر بوده و نقشش را با همدردی، و از روی دِل و جان بازی کرده است.

جلسه تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi