سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

کاراندیش گفت: حضور مراجع عظام در مشهد 2017 موجب غنای این رویداد فرهنگی خواهد بود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه هم اندیشی مراسم افتتاحیه مشهد۲۰۱۷ ، توجه به مدیریت واحد در برگزاری این رویداد را یک ضرورت دانست. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع در جلسه هم اندیشی افتتاحیه مشهد ۲۰۱۷ علی اصغر کاراندیش ضمن قدردانی از زحمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30269
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

کرونا :

کاراندیش گفت: حضور مراجع عظام در مشهد 2017 موجب غنای این رویداد فرهنگی خواهد بود
کاراندیش گفت: حضور مراجع عظام در مشهد 2017 موجب غنای این رویداد فرهنگی خواهد بود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه هم اندیشی مراسم افتتاحیه مشهد۲۰۱۷ ، توجه به مدیریت واحد در برگزاری این رویداد را یک ضرورت دانست.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع در جلسه هم اندیشی افتتاحیه مشهد ۲۰۱۷ علی اصغر کاراندیش ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران این رویداد بزرگ گفت: هیچگونه مشکلی در تخصیص اعتبارات مربوط به این رویداد وجود ندارد و با جدیت تمام به اقدامات خود ادامه دهید، برنامه ریزی منظمی در تخصیص سایر اعتبارات نیز انجام شده است.

کاراندیش مروستی همچنین گفت: در این رویداد باید بر معرفی فرهنگ غنی مشهد و خراسان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تمرکز داشته باشیم و حضور فعال آستان قدس رضوی در این رویداد بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون بعد معنوی مشهد به جهت ارزش و قداست مرقد متحر امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان داشت: حضور دانشگاهیان، مراجع عظام، NGOها ، انجمن های فرهنگی هنری، فعالان و اصحاب فرهنگ و هنر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از پتانسیل های موجود در این گروه ها و مردم برای اطلاع رسانی و همکاری بهره کافی برده شود.

وی افزود: همکاری صدا و سیما نیز بسیار حایز اهمیت است و شایسته است با توجه به رسالتی بر عهده دارد همکاری لازم را در این رویداد بزرگ داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد اعتبار و هویت کشور و خصوصا خراسان رضوی می باشد گفت: این رویداد بزرگ باید با مدیریت واحد که استاندار مشهد است برگزار شود و کلیه اعتبارات تخصیص داده شده صرفا برای برگزاری این رویداد با تایید استاندار محترم هزینه شود.

استاد اخلاق :ترویج سبک زندگی اسلامی از خانواده ها شروع شود
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi