پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دیدار کرد . معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور مدیر کل، معاونین در محل دفتر مدیر کل دیدار کرد . حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30089
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

کرونا :

نشست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر
نشست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دیدار کرد . معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور مدیر کل، معاونین در محل دفتر مدیر کل دیدار کرد .
حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ضمن خوش آمد گویی و تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اعظم ، این نشست را جهت بازگو کردن مشکلات اداری تشکیل شده است و با توجه با برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب بیشتر همکاران در نمایشگاه کتاب برای آماده سازی مراسم افتتاحیه حضور دارند .
علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا گفت: خوشحال هستم که به استان بوشهر سفر کردم و دیدار مجدد با همکاران در بوشهر را دارم .
کاراندیش در این دیدار در خصوص تبدیل وضعیت نیروها افزود: نیروهای تابع قانون مانند ایثارگر ، فرزند شهدا بر اساس قانون تبدیل وضعیت شده اند .
کار اندیش در خصوص نیرو های قرار دادی گفت : تبدیل وضعیت این نیروها باید طبق آزمون صورت گیرد . ما دنبال این هستیم که تبدیل وضعیت این نیروها به صورت دائم انجام بپذیرد . چون در استان ها نیروهای قراردادی با سابقه بالای ١٠ سال وجود دارد .

وی در خصوص افزایش حقوق نیروهای قراردادی گفت: نیروهای قراردادی هم طبق قانون هر سال و اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزایش پیدا می کند .
در ادامه معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گزارش کرونا نیوز از وضعیت مالی اداره کل را برای ایشان ارائه کرد .
گفتنی است در این نشست صمیمی کارمندان مشکلات خود را با ایشان بازگو کردند .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی از برگزاری ستاد اقامه نماز استانداری خبر داد
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi