چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی از برگزاری ستاد اقامه نماز استانداری خبر داد

مجید محنایی با بیان این مطلب اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استانداری با هدف برنامه ریزی در راستای نهادینه شدن فرهنگ نماز در میان کارکنان و تعمیق باورهای دینی برگزار می شود. وی، گفت: شورای اقامه نماز در استانداری هم راستا با شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، صیانت از حقوق شهروندی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11925
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

مجید محنایی با بیان این مطلب اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استانداری با هدف برنامه ریزی در راستای نهادینه شدن فرهنگ نماز در میان کارکنان و تعمیق باورهای دینی برگزار می شود.

وی، گفت: شورای اقامه نماز در استانداری هم راستا با شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف و شورای فرهنگی استانداری قرار دارد.

وی، ضمن اشاره به اینکه این ستاد به صورت منظم و با دستور کارهای مشخص در استانداری و فرمانداری های تابعه برگزار می شود، گفت: این ستاد در راستای فراهم نمودن امکانات لازم برای برگزاری فریضه نماز، تعمیق باورهای دینی در میان کارکنان و خانواده  های آنها و پاسداشت شعائر دینی فعالیت می کند.

محنایی، افزود: احداث، تعمیر، نگهداری و تجهیز نمازخانه های استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه، تهیه بسته های فرهنگی با موضوع نماز و توزیع آن در میان کارمندان، برگزاری روزانه نماز جماعت، سخنرانی، قرائت قرآن در استانداری برخی از اقدامات این ستاد در سال جاری هستند.

وی، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی نظیر برگزاری دوره آموزشی آداب و اسرار نماز ویژه کارمندان و خانواده های آنها، برگزاری اردوهای فرهنگی با حضور کارمندان و خانواده هایشان، برگزاری دوره های ویژه امامان جماعت استانداری وفرمانداری های تابعه، برگزاری مسابقه نماز و تقدیر از فعالین و خادمین امر برگزاری نماز در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری از برنامه های پیش بینی شده این ستاد هستند.

محمدیان -۴۲

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi