پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

امکان پخش زنده فوتبال یورو در گچساران فراهم شد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش شبانه روزی معاونت فنی مرکز امکان پخش زنده تصاویر فوتبال یورو ۲۱۱۶ از امروز پنجشنبه در شهرستانهای گچساران و باشت فراهم شد. یوسف افشارنیا در این باره افزود: با پیگیری صورت گرفته از طریق سیگنال رسانی زمینی (S.T.M.I) امکان پخش تصاویر رقابتهای یورو در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25296
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

کرونا :

امکان پخش زنده فوتبال یورو در گچساران فراهم شد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش شبانه روزی معاونت فنی مرکز امکان پخش زنده تصاویر فوتبال یورو ۲۱۱۶ از امروز پنجشنبه در شهرستانهای گچساران و باشت فراهم شد.

یوسف افشارنیا در این باره افزود: با پیگیری صورت گرفته از طریق سیگنال رسانی زمینی (S.T.M.I) امکان پخش تصاویر رقابتهای یورو در این دو شهرستان فراهم شد و از امروز علاقه مندان می توانند این رقابتها را به صورت زنده تماشا کنند.

گفتنی است تا پیش از این، دریافت تصاویر یورو در گچساران مقدور نبود و فقط در برخی از شهرهای کشور که به سیستم سیگنال رسانی زمینی مجهز بودند امکان دریافت تصاویر را داشتند که این امکان در گچساران و باشت نیز فراهم شد.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , 11 تیر 1395 - 16:28

سلام فرستنده اول الان روی فیبرنوری تنظیم شده و فرستنده دو که شبکه ورزش و نمایش و ………..روی ماهواره قرار دارد موقع بازیهای المپیک شبکه ورزش نداریم خواهش میکنم پیگیری کنید تا فرستنده دوم روی فیبرنوری قرار بگیرد

logo-samandehi