پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

غلام‌محمد زارعی : شانس لاریجانی برای ریاست مجلس بالا است

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم با تاکید بر اینکه امیدوارم فردی با سابقه و تجربه برای رئیس مجلس آینده انتخاب شود گفت: پیش بینی دقیقی از انتخاب رئیس مجلس ندارم ولی شانس لاریجانی برای ریاست مجلس بالا است. غلام‌محمد زارعی اظهار داشت: امیدوارم نمایندگان مجلس دهم برای ریاست مجلس از بین آقایان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 23850
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

کرونا :

غلام‌محمد زارعی : شانس لاریجانی برای ریاست مجلس بالا است

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم با تاکید بر اینکه امیدوارم فردی با سابقه و تجربه برای رئیس مجلس آینده انتخاب شود گفت: پیش بینی دقیقی از انتخاب رئیس مجلس ندارم ولی شانس لاریجانی برای ریاست مجلس بالا است.

غلام‌محمد زارعی اظهار داشت: امیدوارم نمایندگان مجلس دهم برای ریاست مجلس از بین آقایان لاریجانی و عارف فردی را که تجارب کافی دارد انتخاب کنند.

منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس دهم با تاکید بر اینکه امیدوارم فردی با سابقه و تجربه موفق برای رئیس مجلس آینده انتخاب شود، گفت: پیش بینی دقیقی از انتخاب رئیس مجلس ندارم ولی شانس لاریجانی برای ریاست مجلس بالا است.

وی در پاسخ به این سوال که به چه کسی برای رئیس مجلس رای می‌دهید، افزود: البته رای مخفی است و این سوال مثل این است که من به شما بگویم در انتخابات اخیر به چه کسی رای دادید. /تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi