جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر شورای اطلاع رسانی: جلسه شورای اداری واختتامیه هفتمین نشست سازمانهای مردم نهاد زنان جنوب کشور آغاز شد

[ad_1] به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/ سید محمدموحدپور، افزود: این نشست با حضور دکترسید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، دکترشهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، مسئولین استانی و سازمان های مردم نهاد استان های فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد از صبح امروز در یاسوج برگزار شده است. مدیرکل حوزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21965
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۰۱

کرونا :

دبیر شورای اطلاع رسانی: جلسه شورای اداری واختتامیه هفتمین نشست سازمانهای مردم نهاد زنان جنوب کشور آغاز شد

[ad_1]

به گزارش کانون رسانه و نمونه اخبار/

سید محمدموحدپور، افزود: این نشست با حضور دکترسید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، دکترشهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، مسئولین استانی و سازمان های مردم نهاد استان های فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد از صبح امروز در یاسوج برگزار شده است.

مدیرکل حوزه استاندار اظهار داشت: هفتمین کارگاه آموزشی و تقویت همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد استان های جنوب کشور دو روز پیش با حضور دکتر اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرد.

 وی تصریح کرد: این کارگاه با حضور سازمان های مردم نهاد استان های فارس، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در محل دانشگاه یاسوج برگزار شده بود.

به گفته موحدپور، درهفتمین نشست منطقه ‌ای سازمان ‌های مردم ‌نهاد، نمایندگان سمن‌ ها متشکل از سه گروه زنانی که در حوزه زنان و خانواده فعالند، زنانی که در سایر امور جامعه مشغول می باشند و آقایانی که در حوزه زنان  فعالیت می کنند، حضور دارند.

وی افزود: این سمن‌ ها مبانی تحکیم بنیان خانواده، توانمند سازی و مسائلی که زنان با آن مواجه هستند را با آموزش های لازم فرا گرفته و فعال شدن  سمن‌ های غیرفعال، ارزیابی آنها و برنامه ‌ریزی مناسب برای فعالیت سازنده و موثر سمن‌ ها از دیگر اهداف این نشست است.

مسئول روابط عمومی استانداری یادآور شد: در این نشست، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و دکتر مولاوردی به ایراد سخن می پردازند.

 ج/238

[ad_2]

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi