دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان بهزیستی سالانه بیش از ۱۵۰ خدمت را ارائه می‌دهد

رئیس اداره بهزیستی لنده با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این اداره در شهرستان گفت: در راستای تأمین مسکن و ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت نمادین مسکن خانواده‌ دو معلولی و مرکز مشاوره در لنده افتتاح خواهد شد.   نورعلی کاظمی ‌در لنده، با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در راستای خدمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21724
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

کرونا :

سازمان بهزیستی سالانه بیش از ۱۵۰ خدمت را ارائه می‌دهد

رئیس اداره بهزیستی لنده با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این اداره در شهرستان گفت: در راستای تأمین مسکن و ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت نمادین مسکن خانواده‌ دو معلولی و مرکز مشاوره در لنده افتتاح خواهد شد.

 

نورعلی کاظمی ‌در لنده، با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در راستای خدمات دولت و نظام گفت: اگر مقایسه‌ای میان ایران امروز و ایران قبل از انقلاب داشته باشیم تفاوت‌هایی را مشاهده خواهیم کرد که بیانگر خدمات ارزشمند نظام و انقلاب به اقشار مستضعف و آسیب‌پذیر جامعه است.

وی افزود: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب فرمان راه‌اندازی نهادهای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه را صادر فرمودند و کمیته امداد و سازمان بهزیستی نمونه بارزی از این نهادهای خدمات‌رسان و حمایتی هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: همه ساله در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت نمادین تعدادی از پروژه‌ها و اقدامات انجام شده برای توسعه و پیشرفت و خدمات معیشتی به مردم افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

کاظمی یادآور شد: سازمان بهزیستی سالانه بیش از 150 خدمت را در قالب‌های مختلف هزینه درمان، هزینه‌های نگهداری، تحصیلات، آموزشی، مهارتی، بهداشتی و درمانی، مسکن و پوشاک و … را به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

وی افزود: در یک‌سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار در عرصه‌های مختلف توانبخشی، امور اجتماعی و فرهنگی و پیشگیری و امور مشارکت‌ها در شهرستان لنده هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: اداره بهزیستی لنده تا قبل از شهرستان‌ شدن به عنوان مجتمع روستایی تحت نظارت شهرستان کهگیلویه بوده ولی به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از شهرستانی به صورت مستقل و تحت نظارت سازمان بهزیستی استان اداره می‌شود.

آزمون استخدامی شهرداری های استان در دوم بهمن ماه برگزار می شود
دنبال کنید

کاظمی در ادامه افزود: این اداره هم‌اکنون دارای 11 کارمند بوده که امورات مربوط به بیش از 2 هزار مددجو و معلول شهرستان را در عرصه‌های مختلف پیگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات خوبی در راستای احداث مسکن معلولان خصوصاً خانواده‌های دو معلولی و بیشتر انجام شده و با توافقی که میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی صورت گرفت احداث و یا خرید بیش از 17 مسکن برای 17 خانواده در دستور کار قرار گرفت که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: در همین راستا در ایام دهه فجر به صورت نمادین یک باب منزل مسکونی خانواده دو معلولی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح خواهد شد.

کاظمی به بحث ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان بهزیستی و عموم مردم اشاره و گفت: در راستای پیشگیری از اعتیاد، طلاق و ارائه مشاوره‌های تحصیلی و ازدواج و … مرکز مشاوره‌ای تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان لنده راه‌اندازی می‌شود.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi