شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیرین و دستگاه‌های اجرایی به مدارس

 ظهرالدین پورحسینی ظهر امروز در همایش نقش شوراهای آموزش وپرورش در تحقق اهداف تعلیم و تربیت که در گچساران برگزار شد، اظهار داشت: امسال خیرین و دستگاههای اجرایی 10 میلیارد ریال به مدارس گچساران کمک کردند. مدیر آموزش و پرروش گچساران افزود: این مبلغ مربوط به مشارکت اولیاء دانش‌آموزان، خیرین مدرسه‌ساز، شهرداری، مخابرات، شرکت نفت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

کرونا :

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیرین و دستگاه‌های اجرایی به مدارس

 ظهرالدین پورحسینی ظهر امروز در همایش نقش شوراهای آموزش وپرورش در تحقق اهداف تعلیم و تربیت که در گچساران برگزار شد، اظهار داشت: امسال خیرین و دستگاههای اجرایی 10 میلیارد ریال به مدارس گچساران کمک کردند.

مدیر آموزش و پرروش گچساران افزود: این مبلغ مربوط به مشارکت اولیاء دانش‌آموزان، خیرین مدرسه‌ساز، شهرداری، مخابرات، شرکت نفت، شرکت برق، راه شهرسازی وپتروشیمی سرچم شیر است.

وی بیان کرد: از این میزان 2 میلیارد و 108 میلیون ریال از محل اجرای 69 مصوبه شورای آموزش وپرورش اختصاص یافته است.

حسینی پور به موفقیت‌های دانش آموزان گچساران در کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: از 3 نفر رتبه تک رقمی2نفر و از11نفر رتبه دورقمی 8 نفر از گچساران بودند.

فرماندار گچساران نیز در این همایش اظهار داشت: تحقق برنامه‌های آموزش وپرورش مستلزم مشارکت مردم ودستگاه‌های اجرایی است.

عبدالرحیم رحیمی بیان کرد: فعالیت‌های ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف با اجرای مصوبات شوراهای آموزش وپرورش در سطح مدارس گچساران انجام شد.

وی عنوان کرد: از محل اعتبارات اهدایی و دستگاه‌های اجرایی بیش از یک میلیارد ریال کمک به دانش‌آموزان یتیم، تأمین خودرو وحل مشکلات آب وبرق برخی مدارس انجام شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش، اظهار داشت: در ارزیابی انجام شده از فعالیت شوراهای آموزش وپرورش در شاخص‌های برگزاری نشست‌ها، تحقق اهداف، عملی شدن مصوبات و جذب مشارکت‌های مردمی ودستگاه‌های اجرایی شورای آموزش وپرورش گچساران رتبه اول استان را کسب کرد.

هادی زارع پور بیان کرد:کیفی بخشی به فعالیت‌ها، محرومیت زدایی و ایجاد عدالت آموزشی، جذب مشارکت درامور تعلیم و تربیت، برنامه ریزی برای شعار سال مقام معظم رهبری و انسداد مبادی بیسوادی ومسابقات فرهنگی وهنری از مهم‌ترین عملکردهای شوراهای آموزش وپرورش در یک سال گذشته است.

مراسم افتتاح بنای جدید مسجد مقدس امام حسن عسگری قم با حضور دکتر لاریجانی
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه 24  تا30دی ماه به نام هفته شوراهای آموزش وپرورش نامگذاری شده است، ابراز کرد: در این آئین از اعضای شورای آموزش وپرورش گچساران به عنوان شورای برتر استان تجلیل می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi