پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت از ۳۱۳ کودک بازمانده از تحصیل

کمپین “یار دبستانی”، در راستایحمایت از 313 کودک بازمانده از تحصیل توسط موسسه فرهنگی دارالاکرام آغاز و فعالیت می نماید. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، این کمپین با توجه به ضرورت توجه به مقوله کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل و حمایت از 313 دانش آموز واجد شرایط و با توجه به روزهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۹:۲۴

کرونا :

حمایت از ۳۱۳ کودک بازمانده از تحصیل

کمپین “یار دبستانی”، در راستایحمایت از 313 کودک بازمانده از تحصیل توسط موسسه فرهنگی دارالاکرام آغاز و فعالیت می نماید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام، این کمپین با توجه به ضرورت توجه به مقوله کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل و حمایت از 313 دانش آموز واجد شرایط و با توجه به روزهای پایان سال و حمایت مالی از این عزیزان ایجاد گردیده است.

بنابر این گزارش، کمپین “یار دبستانی”، از 26 آذر ماه همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس موسسه فرهنگی دارالاکرام و در جشنواره بزرگ الفبای فردا آغاز به کار نموده و تا پایان اسفند ماه فعالیت می نماید.

ضمن دعوت از همه نیکوکاران، بانیان خیر و شرکت های دارای مسئولیت اجتماعی به اهتمام در اجرای این کمپین و هرگونه مشارکت و همکاری از طریق تماس با شماره 02188088999 و یا شماره پیامک 500012882 اعلام می گردد .همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه www.Darolekram.com مراجعه فرمائید.

خاطر نشان می شود، میانگین مبلغ پرداختی حمایت از هر دانش آموز شامل :امور آموزشی، معیشتی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی در سال جاری، 170000 تومان می باشد که بر اساس شاخص های معین بورسیه و مبلغ تعهد پرداخت می گردد.

لازم بذکر است، محدودیتی در پذیرش تعداد دانش آموزان جهت حمایت وجود نداشته و هر یک از افراد می توانند بر اساس تمکن مالی خویش، یک یا چند دانش آموز را بورسیه تحصیلی نمایند.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi