شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم‌ها شبکه دلالی را حذف می کند

اکبریان: اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم‌ها شبکه دلالی را حذف می کند نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم‌ها، شبکه دلالی را حذف می کند، گفت: پول شناوری که اکنون به سمت دلالی سوق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۱۶


اکبریان:


اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم‌ها شبکه دلالی را حذف می کند


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم‌ها، شبکه دلالی را حذف می کند، گفت: پول شناوری که اکنون به سمت دلالی سوق یدا کرده باید با اصلاح سیاست ها در مسیر رونق تولید قرار گیرد و به جای پولشویی، اشتغالزایی افزایش یابد.


اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم‌ها شبکه دلالی را حذف می کند 3

عزیزاکبریان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،ازوجود بخش دلالی به عنوان یکی از بزرگترین معضلات اقتصاد کشور نام برد و گفت: تحریم ها بهانه‌ای برای حضور بیشتر دلالان در اقتصاد بوده و ورود برخی کالاها که در زمان تحریم از مجاری قانونی غیرممکن بود از طریق شبکه دلالی وارد کشور شد.


 


اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش دلالان در اقتصاد را محو می کند


نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا درمجلس شورای اسلامی افزود: درحال حاضر،با رفع تحریم‌ها و اعمال سیاست‌های اقتصاد مقاومتی،انتظار می رود که نقش دلالان در اقتصاد کمرنگ و به مرور محو شود و در شرایط نبود تحریم دلیلی برای حضور شبکه های دلالی وجود ندارد.


وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده پول شناوری که اکنون به سمت دلالی سوق پیدا کرده باید با اصلاح سیاست ها در مسیر رونق تولید قرار گیرد و به جای پولشویی، اشتغالزایی باید افزایش یابد.


 


بیشترین کلاه برداری ها در سیستم دلالی صورت می گیرد


نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص روش های حذف سیستم دلالی نیز عنوان کرد: ما باید در روش‌های اقتصادی بازنگری کنیم تا دلالی در کشور تعطیل شود.

تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه رهبری از سوی وزیر امور خارجه به بار نشست
دنبال کنید


نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسارا درمجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باید توجه داشت که بیشترین کلاه برداری ها در سیستم دلالی صورت می گیرد و دولت باید با اصلاح ساختارها و ارایه درخواست بازنگری در قوانین، به سمت سالم سازی اقتصاد پیش رود./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi