شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبریک فرماندار به اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در پیامی روز خبرنگار را به زحمت کشان و فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام: روز خبرنگار نماد حق‌بینی و حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی با سلاح قلم است. خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی، جریان‌سازان بزرگ جامعه و وجدان‌های بیدار زمانه خویش‌اند که بدون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16586
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۷
تبریک فرماندار به اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

journalist1-2

سید مسعود حسینی فرماندار باشت در پیامی روز خبرنگار را به زحمت کشان و فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام:

روز خبرنگار نماد حق‌بینی و حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی با سلاح قلم است. خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی، جریان‌سازان بزرگ جامعه و وجدان‌های بیدار زمانه خویش‌اند که بدون پشتوانه مادی و امنیت شغلی و روانی در فضایی سرشار از استرس وتنش برای احقاق حق و آگاهی و تنویر افکار عمومی در تکاپو هستند. جایگاه خبرنگار  چنان رفیع است که مقام معظم رهبری فرمودند «روز خبرنگار، روز رعایت حریم قلم و اندیشه است، این روز یادآور حماسه‌آفرینی آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهند.»

    پوشش انواع خبرها در رسانه‌های جمعی در جامعه اطلاعاتی امروزی کار بسیار دشواری است و به تبع چنین دشواری تولید انتشار و پالایش این اخبار از میان انبوهی از خبرها نیاز به مدیریت و هوش بالایی نیاز دارد  که خبرنگاران توانسته اند این مهم را در کنار  وحدت ملی و انسجام کشور و کمک به توسعه همه جانبه به خوبی جامه عمل بپوشانند. با آرزوی موفقیت برای این عزیزان این روز را به فعالان این عرصه تبریک میگوییم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi