جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

میزان تحویل گاز به صنایع کشور

شرکت ملی گاز ایران در ٢۴ ساعت گذشته بیش از ٩۵ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده کشور تحویل داده که این مقدار در مدت مشابه پارسال نزدیک به ٩٢ میلیون مترمکعب بوده است. معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: پارسال به صورت میانگین روزانه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15724
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
شرکت ملی گاز ایران در ٢۴ ساعت گذشته بیش از ٩۵ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده کشور تحویل داده که این مقدار در مدت مشابه پارسال نزدیک به ٩٢ میلیون مترمکعب بوده است.

معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: پارسال به صورت میانگین روزانه ٨٩,۴ میلیون مترمکعب گاز به صنایع تحویل و در مجموع ٣٢.۶ میلیارد مترمکعب گاز در این بخش مصرف شده است.

مجتبی شیخ بهایی افزود: در بازه زمانی یادشده، ٢١۵ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شده که این مقدار نیز شاهد افزایش ۵١ میلیون مترمکعبی بوده است.

معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: امسال حجم گازرسانی به نیروگاهها هفت میلیارد مترمکعب نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش می یابد.

وی با بیان این که در ٢۴ ساعت گذشته ١٣٧ میلیون مترمکعب گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده مصرف شده است، یادآور شد: این مقدار در مدت مشابه پارسال ١٣۴ میلیون مترمکعب بوده است.

به گفته وی، بخشهای خانگی، تجاری، نیروگاهی، صنایع عمده و غیر عمده پارسال ١٧٣ میلیارد و ٧٧۶ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi