پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

امام اسلام ناب محمدی را از تفکرهای انحرافی جدا کرد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا: بیژن نوباوه اظهار داشت: شخصیت های ماندگار در تاریخ همیشه تا ابد جاودان می مانند و امام خمینی (ره) نیز از جمله تاثیرگذارترین افراد معاصر به شمار می رود که در سرنوشت بشریت تاثرگذار بود. وی گفت: امام خمینی (ره) اسلام نابی را به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14818
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۵۶


به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا: بیژن نوباوه اظهار داشت: شخصیت های ماندگار در تاریخ همیشه تا ابد جاودان می مانند و امام خمینی (ره) نیز از جمله تاثیرگذارترین افراد معاصر به شمار می رود که در سرنوشت بشریت تاثرگذار بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) اسلام نابی را به جهانیان معرفی کرد که معرف عمق اهداف ایشان برای اعتلای اسلام بود.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی (ره) در دوران معاصر واژه مستضعفین را که به انواع گوناگون بر آنان ظلم می شد بار دیگر معنا کرد و بر همین اساس نیز مخاطبان این مرد بزرگ فراتر از مرزهای ایران شد.

وی در ادامه یادآور شد: مردم کشورهای غیراسلامی نیز به اندیشه های امام خمینی (ره) به عنوان اندیشه های رهایی بخش می نگرند.

نوباوه خاطرنشان کرد: معتقدم برای تبیین اندیشه و بررسی راه های اجرایی این تفکر حتما ضرورت دارد تا آن را در قالب نوشتارها، کتب، جراید و هنر بیش از گذشته به دنیا بشناسانیم.

وی اظهار داشت: هر چند که اقدامات زیادی تاکنون در این زمینه شوده و سمینارها و کتاب های گوناگونی برگزار و به چاپ رسیده اند اما به نظرم یکی از مهمترین و موثرین راه های موجود برای این هدف مقوله هنر است که در این زمینه تاکنون موفق نبوده ایم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای شناسایی شخصیت امام خمینی (ره) به جهانیان باید با نافذترین وسیله که همان هنر است؛ کار کنیم اما متاسفانه تاکنون فیلمی که بتواند به ابعاد شخصیت این مرد الهی بپردازد؛ تولید نشده است.

وی با اشاره به تاکید امام بر جمهوریت همراه با اسلامیت خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یکی از مدرنترین حکومت های حال حاضر در جهان به شمار می رود؛ هر چند که هنوز در اجرای اندیشه های مد نظر امام راه طولانی در پیش داریم.

نوباوه گفت: جمهوری اسلامی ایران ثایت کرد که این نظام می تواند به عنوان مدل و الگویی مناسب و مطلوب در جهان معاصر کنونی به شمار رود.

انتهای پیام

 

تقدیم طرح تشکیل سازمانی در حوزه مبارزه با اختلاس به مجلس
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi