چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین پرواز فرودگاه خوی پس از ۲ سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مدیرکل فرودگاههای آذربایجانغربی گفت : پروازهای فرودگاه خوی در سالهای گذشته بعلت برخی مسائل فنی در پرواز شرکت های هواپیمایی متوقف شده بود که به همت شورای اسلامی شهر خوی ویک خیر خویی و رفع برخی از نواقصات از سرگرفته شد.** پرهیزکار افزود : پرواز های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14711
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مدیرکل فرودگاههای آذربایجانغربی گفت : پروازهای فرودگاه خوی در سالهای گذشته بعلت برخی مسائل فنی در پرواز شرکت های هواپیمایی متوقف شده بود که به همت شورای اسلامی شهر خوی ویک خیر خویی و رفع برخی از نواقصات از سرگرفته شد.
** پرهیزکار افزود : پرواز های فرودگاه خوی از تهران به خوی و بالعکس در هفته سه روز در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۰و۶ صبح از تهران و ۱۰و۸ ازخوی و چهارشنبه ساعت۱۰و۱۶ ازتهران و ۱۰و۱۸بالعکس با هواپیماهای فوکر ۱۰۰ و آرجی برقرارشد.
وی از ارتقا سامانه تجهیزاتی فرودگاه خوی در زمان تعطیلی آن خبر داد واضافه کرد : در این مدت سامانه های موتوژن و دکل های روشنایی و سیستم های کمک ناوبری فرودگاه خوی درحد استاندارد ارتقاءیافته است.
** شهردار خوی نیز گفت : براساس توافق نامه و قرارداد با شرکت هواپیمایی قشم ایر پرواز هواپیماهای این شرکت با تضمین پرداخت هزینه صندلیهای خالی به فرودگاه خوی برقرار شده است .
تیز پاز اضافه کرد : در مراحل بعدی، برقراری پروازهای خوی مشهد وعتبات عالیات و پروازهای بین المللی نیز از این فرودگاه پیش بینی شده است.
فرودگاه خوی دومین فرودگاه آذربایجان غربی و یکی از زیباترین فرودگاههای کشور به شمار می آید که در سال ۱۳۸۰ با وسعت ۷۰۰هکتار به بهره برداری رسیده است.
** فرودگاه خوی باتوجه به وجود مرز رازی ایران و کاپی کوی ترکیه در این شهرستان میتواند نقش بسیار موثری در جابجایی کالا ، مسافر و گردشکراز این مرز ایفا کند.
شهرستان خوی در ۱۳۰ کیلومتری شمال مرکز آذربایجان غربی واقع است.

پایگاه خبری تحلیلی

سازمان بازرسی کل کشور جواب محسن هاشمی را داد
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi